שאלון ישרא בלוג
מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך? האם הנשיקה הראשונה הייתה מהאהבה או מלחץ? האם התנשקת פעם מתוך משחק? עם כמה אנשים התנשקת? איך נשיקה צריכה להיות? להוטה ומהירה, או איטית ועדינה? מהי נשיקה בשבילך? סתם לכיף או משהו רציני ועמוק? האם פעם התנשקת עם אישה (לבנים: עם גבר)? אם כן - איך הרגשת?
מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך? האם הנשיקה הראשונה הייתה מהאהבה או מלחץ? האם התנשקת פעם מתוך משחק? עם כמה אנשים התנשקת? איך נשיקה צריכה להיות? להוטה ומהירה, או איטית ועדינה? מהי נשיקה בשבילך? סתם לכיף או משהו רציני ועמוק? האם פעם התנשקת עם אישה (לבנים: עם גבר)? אם כן - איך הרגשת?