שו22ה א2ל שווה2
New member
עונההההההה
מידע בסיסי: שם: שיר גיל: 14 גובה: 1.66 תאריך לידה: 3.9 מזל: בתולה חחחח כותב\ת ביד: ימין צבע שיער: חום צבע עיניים: ירוק על עצמי : אה? צבעים אהובים: לבן כחול ותכלת שחור אוספים: אין מטלות בבית: יותר מידי
חדרה- נקי או מבולגן: משו באמצע כיתה: ט' החלק האהוב עליו\ה בבית הספר: אייייןןןןן ארוחת צהריים בבי"ס: אין מקצוע חזק: מתמטיקה ולשון ז´אנר ספרים מועדף: אממ לאדעת להסביר סיפורי חיים כאלה של מתבגרים וכאלה... מכינ\ה שיעורים: היה היה פעם.......... צורת לבוש מועדפת: יאללה חולצה או גופיה שחורה וג'ינסס אביזר אהוב: אין שמפו: פנטן, הוואי, הרבל אסנס חנות אהובה: אין סגנון שיער אהוב: לא מצשנה העיקר שזה מתאים לבנאדם נעל אהובה: אין ממש ספר אהוב: יש הרבה פעילויות אהובות: לישוןן.. ולרקוד משחק קלפים אהוב: קרה קופה וספיד
ספורט אהוב: לקום מהמחשב למקרר נחשב???.... מעריצ\ה את: עצמי בלבד שחקניות אהובות: אין סדרת טלוויזיה אהובה: אין סוגי מוזיקה אהובים: מזרחית, שחורה.. וזהו בעיקרון פה ושם דיכאון אבל לא הרבה ופופ קצת... זמרים ולהקות: אין שיר אהוב: יש המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן תשמח לפגוש את: אממ לאדעת סרט אהוב: לאדעת סרט דיסני אהוב: יאווווווו מלך האריות שליטעעעע וסינדרלה ובת הים הקטנה ואלאדין והיפה והחיה והשועל והכלבלב ובמבי ועוד המון המון המוןןןןן טעם גלידה אהוב: ונילל טעם מסטיק אהוב: דובדבןן חטיף בזמן צפייה בטלויזיה: זה לא טוב זה משמיןן מאכל אהוב: לאדעת פיצה: בלי תוספות... זה סתם הורס ת'טעם ירק אהוב: עגבניה גזר מלפ"ח (קיצור שלי למלפפון חמוץ) קינוח אהוב: אממ לאדעת מאכל יפני אהוב: לא ממש טעמתי אוכל יפני..... פאסט פוד מועדף: צ'יפס תחום התיירות: אה? מקום בו תרצה לבקר: לאדעת מקום אהוב באנגליה: לא הייתי שם מתקן דיסני אהוב: לא הייתי שם פארק מים אהוב: ממדיון תקוות וחלומות: לא אפרט כאן שאיפות לגבי מכוניות: הונדה?.... חח תיקח לאי בודד: נמאס לי מהשאלה הזאתת חח
מידע בסיסי: שם: שיר גיל: 14 גובה: 1.66 תאריך לידה: 3.9 מזל: בתולה חחחח כותב\ת ביד: ימין צבע שיער: חום צבע עיניים: ירוק על עצמי : אה? צבעים אהובים: לבן כחול ותכלת שחור אוספים: אין מטלות בבית: יותר מידי