שאלון חדש..

שאלון חדש..

עליכם לכתוב את ה50 דברים שאתם הכי אוהבים לעשות ואת ה50 דברים שאתם הכי שונאים לעשות..תהנו! אוהבים: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. שונאים: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.
 
אני אנסה....

אוהבים: 1. לישון 2. לאכול 3. לפגוש חברים 4. לחייך 5. להתכתב 6. ללכת לייייםםםם 7. לרקוד 8. לשמוע מוזיקה 9. להתחרפן!! 10. לשפוך מים בקומה 3 (געגועים לשנה שעברהה
) 11. להתחבק 12. להתנשק 13. לדבר בטלפון כל הלילה 14. לדבר בטלפון בכלל 15. להתסכל בתמונות 16. לראות תוכניות ישנותתת של ילדים קטניםD-: 17. לשמוע שירים נוסטלגיםם 18. ללכת ברגל 19. בחורף- מתחת לפוך.... 20. להיות ערה עד הבוקר 21. לצאת לחופשששששש 22. לצחוק עד שכואבת הבטן 23. להכיר אנשים חדשים 24. לדבר עם אנשים שאני אוהבת 25. לדבר עם מ-י-ש-ה-ו שאני אוהבת 26. להראות לאנשים מזה!!! שלא יחושו יותר מידי!! @@#!$@#$!@$#
27. להשלים אחרי ריב ארוווךךך... 28. לדבר עם מישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן ולדבר פשוט בלי הפסקה... 29. להמציא מילים חדשותD-: 30. להמציא לי כל מיני מנגינות על האורגן שלי חחח 31. לגרום לאנשים פשוט להשתין מצחוק 32. לראות מישהו שחשוב לי מחייך... אין יותר כיף מזה 33. להיות עם בני דודים הקרועים שלי!!! 34. להתחרמן בצחוק עם החברות השרוטות שלי!!! חחחח 35. לגרור מישי על הרצפה בבית שלי חחחחחחחח המבין יבין 36. לקרוא ספרים 37. לראות סרטים ב וי או די ולדעת שזה חינם 38. ללכת לקולנוע למרות שזה עולה המון אבל הכי צחוקים בארץ 39. לעשות מבחן שהולך לי בו טוב
40. לענות על שאלונים 41. סתם לשוטט באינטרנט בלי שום מטרה (למרות שלפעמים זה מבזבז זמן
) 42. לעשות סדר בדברים ולמצוא משהו שחיפשתי המון זמן... 43. לריב עם אחותי הקטנה. מה זה כיף לפעמים!! לא? D-: 44. ללכת למסיבות 45. לקנות משהו חדש 46. להיות עם אנשים מהבוקר על הלילה 47. לא לישון בבית כמה ימים 48. ליסוע לטיולים שנתיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 49. לשתות משו עם אלכוהול ולתפוס ראשששששששש 50. שונאים: 1. ללמוד למבחןןן
2. לקבל ציון נמוך אחרי שלמדתי המוןןן
!!... 3. לקבל כביסה 4. לשטוף כלים 5. לטאטא 6. לעשות שיעורים באנגלית!!!!! מי מביןן משהו?!?.. 7. לסדר את החדר כשהוא מבולגןןןןן 8. לסדר את הארון:\/ 9. לשקר... למרות שיוצא לי הרבה... 10. לריב עם אנשים!! 11. במיוחד עם אנשים שחשובים לי!... 12. לצעוק.. אבל לפעמים אין ברירה... 13. לחזור ללימודים אחרי חושפ ארוךך...
14. לדבר עם מישהו והוא פשוט לא מקשיב לי 15. לאבד דברים
16. לא יודעת מפה.... 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.
 
אני..לעצמי..מי אני?!..עונה :)

אוהבים: 1.לחבק ולנשק את ונילה 2.לישון עם ונילה 3.להירדם על צד ימין 4.להאזין למוסיקה טובה 5.אביתר בנאי ואפרת גוש רק בגלל הקול המדהים.. 6.PEARL JAM ןQUEEN רק בגלל הרוק... 7.לייעץ לאנשים 8.לעזור לאנשים 9.להתגעגע באופן תמידי לשושית 10.את אמא, אבא ואת כל המשפחה המקסימה שלי 11.לדבר בפלאפון/טלפון 12.ללמוד משפטים וביולוגיה 13.לקרוא ספרים בעיקר באנגלית 14.לאכול פסטה ופיצות 15.לשתות שוקו 16.לצלם 17.לצייר בעיקר בפחם שחור לבן או בעיפרון 18.להיות מוקפת בחברים 19.קולנוע 20.תאטרון 21.שיחות נפש עם החבר..הוא מרגיע 22.פוליטיקה 23.אריאל שרון-כי פעם מנהיג תמיד מנהיג-נאחל לו רפואה שלמה -אמן!! 24.אנשים צנועים וענווים 25.אנשים חכמים 26.ד"ר שחר ולר וד"ר יורם רבין המרצים לחוזים ועונשין 27.עגילים בכל הגדלים והצבעים 28.אוסף של נעלים מוזרות ומיוחדות 29.לדבר שטויות 30.לעשות שטויות 31.ספורט אקסטרים 32.לכתוב שירים וסיפורים 33.להתווכח על דברים מוסריים! 34.להכנס באנשים כשהם מתחילים לדבר שטויות 35.אוכל של אמא..אין כמו אוכל של אמא 36.להסתכל על התמונה של ונילה ולדעת כמה הוא חסר לי פה 37.לבקש סליחה כשאני אשמה 38.צבע שחור ותכלת 39.מנחם בגין ז"ל-רק מפני שפעם בנאדם תמיד בנאדם 40.מילקי 41.סוכריות על מקל-דרך חיי! 42.משחק מכור-ליאור שליין -הבחור גאון! 43.ילדים כל עוד הם לא שלי 44.כלבים ודולפינים 45.אופנועים 46.מלך השכונה 47.עיינים- מה לעשות הן עושות לי את זה 48.עגבניות 49.להתקלח במים רותחים 50.ולדבר עם אמא בבוקר שונאים: 1.חתולים 2.אנשים יהירים 3.שחצנים 4.טיפשים..לא ממש שונאת מרחמת 5.שמתרגמים ספרים 6.את הספר "רודף העפיפונים" 7.כשצועקים עליי 8.אהוד אולמרט 9.בינימין נתניהו-טיפש נשאר טיפש! 10.חוסר אחריות 11.אנשים "גדולים" שמנצלים את מעמדם לרעת החברה החלשה 12.כסף 13.זילזול 14.כשמלפגנים לי ת'ארון אחרי שאני מסדרת אותו 15.שאמא רבה איתי על כל שטות 16.שאחיינים שלי באים בבוקר, עושים ראש ומעירים אותי אחרי לילה של לימודים.. 17.את המרצה שלי להבעה משפטית-קורס מטומטם! 18.גבינות עם עובש 19.בשר אדום 20.דגים 21.שלא מחזירים לי יחס מתאים 22.שהשיער שלי מתפרע יותר מדיי 23.שידיד טוב שלי אמר לי היום במידה ואתחתן הוא לא יגיע לחתונה כי הוא יהרוס אותה מרוב שיבכה שהוא לא שם במקום החתן 24.שונילה מתחיל לדבר שטויות על מוות וכו'.. 25.שלפעמים אני פולטת דברים שלא במתכוון ןמעציבה אנשים 26.את עצמי על שפגעתי בונילה אתמול(לא בכוונה:)) 27.לפעמים את המרצה שלי לפילוסופיה של המשפט 28.את דרך התנהלות המדינה 29.את התנהלות החינוך..שיעשה חוק חינוך חובה באוניברסיטאות ככה לא נשלם המון כסף! 30.אוטובוסים-יום יבוא ועוד אחוקק חוק שיוריד אותם מהכבישים! 31.נהגי מוניות,גם כן דוקטורים בפעולה..כבישים של אבא שלהם.. 32.מוסיקה מזרחית-כי במקרה הזה איכות היא כן מילה גסה 33.מירב מיכאלי כי היא מעלה לי ת'עצבים 34.כאבי ראש-כי זה עובר כל גבול 35.רופאים משוחדים 36.שופטים ם עוד יותר 37.טלויזיה כי לאחרונה אין מה לראות 38.כוכב נולד 1,2,3 39.שמצלמים אותי 40.אורנג',בזק או כל חברת פלאפון/טלפון אפשרית 41.קטורת כי היא עושה לי כאבי ראש 42.את הMP3 שלי כי הוא נדפק 43.שופינג!! שנאת חיי!!!! 44.להתחנף.. 45.לרקוד 46.סרטים דמיוניים 47.את הקפיטריה באוניברסיטה כי אין מה לאכול וגם יקר מדיי 48.סדר וניקיון לפעמים,זה מעצבן כי אני לא מוצאת כלום! 49.גפילטע פיש 50.מרק רגל
 

MiChELLey

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo95.gif../images/Emo27.gifעונה../images/Emo36.gif

אוהבים: 1. לצפות בטלויזיה 2. לשחק במחשב 3.לכתוב בפורום סקרים ושאלונים בתפוז 4.לכתוב במורדים בתפוז 5. ובעוד פורומים.... 6.לאכול גלידה 7.לראות תמונות של טאז, מושו ופו הדוב 8. לישון 9.לשמוע מוזיקה 10.להוריד שירים ל-MP3 11.לחזור מבצפר הביתה ולישוןןן 12.לענות על שאלונים 13.לקרוא עיותנים 14.לכתוב שירים 15.לכתוב סיפורים 16.לדבר 17.לגלוש באתרי אינטרנט 18.להכין מצגות במחשב 19.לטוס לארצות רחוקות בחו"ל 20.לטייל עם המפשחה 21.לצאת לטיולים בצופים עם החברים 22.לצייר 23.לעשות עבודות קרמיקה 24.לרכוב על אופניים 25.לקנות דברים חדשים 26.ללכת לים 27.ללכת לבריכה 28.להתכרבל בפוך ולשתות מרק חם בחורף 29.לחזור הבייתה בריצה כשיש גשם
30.להכין ברכות למשפחה
31.לראות סרטים בקולנוע 32.לסדר ולנקות את הבית 33.לעצב את החדר כל פעם מחדש 34.להצטלם 35.לחייך 36.להתכתב באייסי ובמסן 37.לצחוק הרבה 38.בימי שבת בבוקר ללכת כל המשפוחה לטייל במקומות חדשים
39.לעשות שמחף וצחוקים 40.ללכת לצופים 41.להיפגש עם חברות וחברים 42.ללכת למסיבות 43.לשתות מים 44.לשפוך שקיות קטשופ ומיונז לשכנים
45.דברים חדים 46.לפתוח מתנות 47.ימי הולדת 48.חתונות 49.לקנות מתנות 50.להשקיע במשהו גדול, ולהכין יצירות ודברים במו ידי שונאים: 1.ללכת לבצפר 2.לקום כל בוקר ב-7:00 3.מבנחים 4.לעשות שיעורי בית 5.להיכשל 6.אסיפות הורים 7.צעקות 8.שקרים 9.חושך 10.אנשים צבועים 11.אנשים נצלנים 12.לקפל כביסה 13.לדבר ולדבר ולדבר המון ואז לגלות שהבן אדם שדיברתי אליו בכלל לא מקשיב לי!!!!!!!! 14.להשתעל 15.להיות חולה 16.לקפוא מקור 17.למות מחום 18.לריב 19.לשקר 20.לסדר את הארון 21.חנפנים 22.מתלהבים 23.סיגריות 24.אנשים שמעשנים 25.לראות שלטים של כלבים שנאבדו 26.לראות שלטים של אנשים שנפטרו
27.לואיכסקקה לופיפילטו המכוערת!!!!!!!!1 28.ילדה מהכיתה שלי 29.את כל הבנים מהכיתה השניה השמנים הבטטות המתלהבים! 30.את המחנכת שלי 31.את כל המורות בבצפר!!!!!!!!!!!!! 32.אנשים שלוקחים שוחד 33.רמאים 34.גבינה לבנה 35.שוקולד 36.את הבצפר, את המראה שלו 37.אנשים רעים 38.אנשים מגעילים 39.אלימות 40.מכות 41.קללות 42.זלזול 43.אלכוהול 44.סמים 45.וכל השטויות של הנוער בימינו!!!!! 46.אנשים שמלכלכים על אחרים מאחורי הגב 47.את הסדרה "דרגון בול" 48."אינוישיה" 49."בייביליד" 50.ואת כל האנימה המסריחים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זהו? נגמר? יששששששששששששששששש
 
מאגניב לגמרי../images/Emo98.gif../images/Emo19.gif

אוהבים: 1.לשתות קולה 2.ליהיות במחשב 3.לשיר 4.לרקוד 5.לראות טלוויזיה 6.לשחות 7.לראות סרטי אימה וקומדיה 8.לאכול במבה 9.להתעטש
10.לעשות אמבטיה רותחת 11.להסניף בשמים 12.וטיפקס 13.ודלק 14.ולורדים 15.
16.אממ...אוהבת לצייר כל מיני ציורים חמודים,למשל דמויות מבובספוג,וכו' 17.אוהבת לעשות תסרוקות לאנשים 18.אוהבת לצחוק 19.להתחבק המון 20.לישון 21.להסתכל על השמש,ירח,עננים,חיות 22.לזרוק קרח על אנשים מהמרפסתXDDD 23.לענות על סקרים ושאולנים;] 24.לקנות בגדים 25.ללכת לים+בריכה 26.להסתכל מהמרפסת על הנוף 27.אעאע ! ללכת לסופרלנד/לונה פארק ולעלות על מתקנים^^ 28.להתקלח 29.ללעוס מסטיקים 30.אוהבת את חו"ל 31.אוהבת רכבות הרים 32.וואי אני מתה על עיינים במיוחד ירוק עם גוונים של כחול
33.לעשות שיחות נפש 34.אוהבת חורף 35.אוהבת בשיא הקור,כשיש גשם בחוץ,להתקלח במים רותחים,לשים תנור חימום,לשתות שוקו חם,להתכרבל בפוך ולראות טלוויזיה
36.יומולדת!! 37.לקבל מתנות 38.לשמוע מוזיקה 39.להשקיע במשהו,ולהראות אותו אחרך כך לכולם 40.פיצה 41.לגעת בפלסטלינה או בדברים האלה שבתוך הביצה הזאת??
!@#$ 42.לספר על דברים מצחיקים שקרו לי 43.בובספוג 44.לדבר בטלפון 45.ללכת לקולנוע 46.באולינג 47.בורגראנץ' 48.שנרדמת הרגל:p 49.כלבים 50.להסתכל בתמונות מתוקות
פיוו סיימתי חצי:p שונאים: 1.מקקים 2.לסדר את החדר 3.שמעירים אותי ביום שבת 4.שמתווכחים איתי על משהו שברור שהוא נכון 5.לגלות שעבדתי על משהו מלא זמן ובסוף הוא התבטל
6.שלא מסכימים לקנות לי כלב>< 7.שונאת לקום בעצבים 8.שונאת לקום עם דיסקוטק וטראנסים בתוך הבית 9.ללמוד 10.שונאת צבועים 11.שונאת גנבים 12.ושקרנים
13.שונאת שצלחת נשברת 14.שונאת צעקות,מריבות 15.שונאת סיגריות 16.את אבא שלי 17.שונאת כבד 18.שונאת שכותבים בפורון הודעה ארוכה ארוכה ארוכה ואז לוחצים בטעות על איזשהו כפתור,והכל נמחק
19.שאי אפשר לאכול בבית הזה כמו בנאדם נורמלי 20.שלא אוכלים כלום בבית הזה 21.שאני רעבה:\ 22.שכואב לי הראש כל יום מחדש 23.שונאת פאקצות 24.נצלנים 25.זלזלנים 26.שנקרע איזה מכנס,שמים אותו ורק אחרי שכבר יצאת אתה מגלה שהוא קרוע וצריך לסבול איתו כל היום 27.שונאת תחרות 28.שונאת דיכאון(כנ"ל לגבי מוזיקה) 29.שונאת את הצבעים:ירוק,צהוב,כתום,ואת כל הצבעים הזוהרים בבגדים. 30.שונאת מבחנים 31.שונאת אנגלית,היסטוריה,מדעים,ג"ג 32.שונאת ללמוד למבחנים 33.שונאת את זה שמחר יש מבחן ענקי באנגלית
34.שונאת לחפש תירוצים.. 35.שיעמום 36.עקרבים 37.נחשים 38.יתושות
39.שונאת קרציות 40.שונאת להתלכלך 41.פקקים 42.מחלות 43.שונאת לפחד 44.שונאת קיץ
45.שונאת זיעה 46.שונאת ריחות מגעילים שבאים מאנשים 47.מספרים אי זוגיים 48.בלאגן 49.עכברים 50.שונאת את זה שלא נשאר לי עוד משו לרשום דווקא שהגעתי ל50:p אה הנה רשמתי!! גמרתי
היית צריכה לרשום קודם דברים שאוהבים ואז דברים ששונאים
בכל זאת,היה כיף:]
 
עונה../images/Emo136.gif../images/Emo113.gif

אוהבים: 1.להיות על המחשב
2.לישון 3.לראות סרטים 4.חורף 5.גרין דיי 6.ערב רומנטי עם מי שאני אוהבת,נרות,במקום רחוק רחוק
משהו שכרגע לא יקרה
7.לענות על שאלונים 8.לעשות קניות 9.להתכתב 10.לבהות על מי שאני אוהבת הרבה זמן
11.להכיר אנשים חדשים 12.ללכת לים 13.ללכת לברכה 14.ללכת למפגשי פורום 15.לנסוע באוטובוס 16.לא ללכת לבצפרD: 17.לנסוע לטיולים עם הכיתה
18.לזרוק במבה על אנשיםXD 19.לבעוט במעליות שהם לא מגיעות בזמן[יש לי נטייה לעשות את זה
] 20.לישון אצל חברות 21.להיות באינטרנט 22.להתנחל אצל חברות 23.להיות בפורומים 24.לראות טלויזיה 25.להיות אצל המשפחה שלי 26.לאכול
27.לצאת לחופש 28.לא לישון כ-ל הלילה 29.להתחרפן 30.לשמוע מוזיקה 31.לאכול גלידה 32.לראות את כל התמונות ששמרתי במחשב שלי
33.לשמוע דיסקמן 34.לשמוע MP3 בשיעור[מה אני שמה על המורים?!] 35.לקרוא עיתונים 36.לקפוץ בשלוליותXD 37.להכין ברכות 38.סתם לתקתק על המקלדתXD 39.לחייך 40.להצטלם 41.ללכת למסיבות 42.לשתות מים עד שאתה מתפוצץ..
43.לפתוח מתנות 44.ימי הולדת 45.להשקיע במתנות וברכות 46.להיות באירועים של המשפחה 47.לצייר 48.לסדר ת'חדר 49.להרוס דברים[
] 50.לסיים את השאלון הזה
אוו סימתי
שונאים: 1.בצפר 2.מורים 3.פקאצות 4.ערסים 5.פרחות 6.כאלה שמסתובבים בלילה ומתחילים לשאול אותך שאלות 7.קנאים 8.לקום לבצפר מוקדם 9.לקום למשמרות מוקדם 10.לעשות שיעורי בית 11.להתכונן למבחנים 12.מבחנים 13.להיכשל במבחנים 14.ספורט 15.אסיפות הורים 16.חושך 17.צבועים 18.קמצנים 19.לדבר לבנאדם,ואז אתה ממשיך לדבר אליו ואתה בסוף מגלה שהוא לא הקשיב לך 20.לריב 21.לשקר 22.מתלהבים 23.חנפנים 24.סיגריות 25.סמים 26.כדורגל 27.רמאים 28.אנשים שנותנים שוחד 29.אלימות 30.קללות 31.ריבים 32.צעקות 33.אלכוהול 34.צופים 35.להיות חולה 36.לעשות את כל עבודות הבית למיניהם 37.לאבד דברים 38.לאבד אנשים שחשובים לי 39.מקקים 40.שאח הקטן שלי מציק לי 41.שמעירים אותי ביום שבת בבוקר,וחושבים שזה יום ראשון ובסוף מגלים שזה יום שבת! 42.גנבים 43.שאני רעבה:X 44.זיעה[בעע] 45.כל הזוחלים למיניהם 46.עכברים וחולדות 47.שונאת להתלכלך 48.שונאת שאני מתביישת 49.שונאת שאני מפחדת 50.שונאת מזג האוויר שמשתנה מרגע לרגע פויי סיימתי..:X
 

ChOcOlAtE gIrL2

New member
רונההה../images/Emo6.gif

להתנחל אצל אנשים-את זה אני יודעתתת לבעוט במעליות-אוהוהווווווווווו גם את זה אני יודעת טוב מאוד
אבל לשמוע אמ פי 3 בשיעור????O: רואוווונהההה לא יפהה
אני אלשין
סתם לא
טוב בייי
 

ady18

Well-known member
תשובות

1.לשמוע מוזיקה 2.דיסקמן 3.לשחק בפלאפון 4.לשחק במחשב 5.להיות בקניון 6.לדבר בטלפון 7.להיות באינטרנט 8.לראות משחק כדורגל 9.לראות משחק כדורסל 10.לראות תלוכניות שאני אוהבת 11.לאכול 12.לללכת להצגה 13.ללכת לבית קפה 14.לישון 15.לקרוא עיתון 16.לדבר בטלפון עם ידיד 17.להפגש עם חברה 18.ללכת לסרט 19.לשיר 20.להתקלח 21.לקנות אוכל 22.ללכת לבריכה 23.ללכת לים 24.ללכת לפאב 25.לרקוד 26.להקשיב 27.לנגן על דרבוקה 28.לשמוע עמיר בניון 29.ללכת לקנות בגדים 30.לראות אסקימו לימון 31.לראות תוכניות כמו כוכב נולד 32.לשחק משחקי כדור 33.בעלי חיים 34.לרכב על סוסים 35.ללטף כלב 36.לתת נשיקה להורים 37.לתת נשיקה לידיד חבר 38.חיבוק לחבר 39.לקנות מתנות 40.לפנק אנשים שקרובים אלי 41.לעשות על האש 42.לאכול פסטות 43.ללכת להופעה 44.לאכול סוכריות גומי 45.זהו 46. 47. 48. 49. 50. שונאים: 1.לשים במדיח הכלים 2.לשטוף כלים 3.לעלות לאוטבוס 4.לשמוע מוזיקה קלאסית 5.לשמוע את פסלו רוזנברג 6.לשמוע את שואב האבק 7.לסדר חדר 8.לריב 9.לכעוס 10.להשתעממם 11.לאכול מסטיק ואחרי דקה יש טעם מגעיל בפה שבא להקיא 12.שקונים אוכל והוא עושה הרגשה רעה 13.לחכות לטלפון חשוב ולא מגיע 14.שלא מסתדר להפגש עם חברים 15.לקבל דחיה 16.להתאפק 17.להרגיש רגשות אשמה 18.שמעירים על המשקל שלך 19.או הערות אחרות של ביקורת 20.לללכת לספר 21.להתפאר 22.שהחברים לא אוהבים את המתנה שלך 23.שלחברים בא להשאר בבית 24.ששכחת לקחת בגד ים לחופשה 25.שהתיק שאתה יוצא לחופשה כבד מאוד כי לקחת סתם יותר מדי 26.תה 27.אוכל לא כשר 28.להיות בשקט בשתים עד ארבע 29.שלא תמיד אפשר לנגן בדרבוקה 30.שאין תוכנית מענינית בטלוויזה 31.להתקלח שהמים קרים 32.שהחולצה שאתה אוהב ובא לך ללבוש בכביסה 33.לגהץ 34.לקפל כביסה 35.לחכות לאוטבוס 36.שהרמזור מתחלף יותר מדי מהר 37.שאתה מתעייף מהר מדי 38.שברדיו שמים שירים מעצבנים 39.יום כיפור 40.לקרוא עיתון כלכלה 41.זהו 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.
 

ady18

Well-known member
שכחתי כמה חשובים

אוהבת בורקס אוהבת קוראסון בעיקר שוקולד אוהבת שוקו ואוהבת קולה
 
עונהנהנה

אוהבים: 1. לצחוק והמוןןןןן על שטויות 2. פאדיחות 3. מוזיקה 4. להיות במצב כפית 5. לקנות מלאא דברים ולא לחשוב על כל הכסף שבזבזתי.. 6. לאכול
7. סתם נו, להיות עם חברות 8. ללכת והרבה 9. לענות על שאלונים 10. לדבר שטויות 11. להקרע מהשטיות של עצמי... נו בקיצר 4 ^^ 12. לראות את האנשים שאני אוהבת שמחים 13. לאכול מלח
14. חטיפים וכאלה
15. ללכת לים 16. ללכת לבריכה 17. להצחיק אנשים
18. לעצבן אנשים מסויימים 19. להיות על המחשב 20. סורי אבל באמת אין לי עוד.. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. שונאים: 1. ללמוד למבחנים 2. לעשות שיעורים, לא קורה הרבה... 3. להיות עצובה 4. לריב עם אנשים 5. להיות משועעמת 6.ללכת ברחוב בשיא החורף כשכל המכנס מהברך ומטה רטוב וכל רגע עוברת עוד מכונית שמשפריצה עלייך עוד 70 ליטר שלוליות, ואחרי כל אחת כזאת אתה מקלל את האימא והסבתא והדודה של הנהג. 7. ללכת בגשם. 8. להתקלח ולחפוף בחורף. בכלל, לעשות דברים בסיסיים בחורף, כמו לשטוף פנים, לשבת על האסלה הקפואה, להתלבש - זה הופך לסיוט... 9. לסדר.. 10. סורי נו.. לא עולה לי עוד... 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.
 
למעלה