היי
בן 30+, סטודנט לתואר שני במשפטים, דתי אוהב ה' (ממש מצטער כשאני חוטא), אוהב לקרוא, לאפות, לבשל, והכי מוזיקה (ישראלי ישן - http://www.youtube.com/watch?v=EjfnyTqk7fI, שחורה, ובקיצור מלודיקה). בגיל 30 וויתרתי על החלום להינשא לבחורה וכל זאת בגלל הבעסה מהחלפת הקידומת ושבת הו"ד שהיתה מדהימה. עברו כמה חודשים, הבעסה נרגעה, פרופורציות התקבלו והחלטתי לתת צ'אנס נוסף למצוא את האחת לה אמשך ובה אתאהב. חבר (מצומצם) בצוות הו"ד. מוקיר ומודה לרב רון ולצוות על עבודת הקודש (ללא כל שכר) ועל הנעת הגלגלים מתחת לפני השטח (ללא כל שכר) בכדי שחברי הקהילה שלנו ביום מין הימים יתקבלו באהבה ובהבנה.