אני../images/Emo9.gif!!
מתמטיקה או ביולוגיה? מת' אלגברה או הנדסה? אמ.. שניהם ספרות או לשון? אין ממש מועדף.. שיהיה לשון חינוך גופני או מחשבים? לא לומדים מחשבים
טכנולוגיה או כימיה? לא לומדים השנה טכנולוגיה וגם ככה- כימיה ערבית או אנגלית ? אגלית!! (אוי אני לא מאמינה שאני אוהמרת את זה!!) גאוגרפיה או הסטוריה? היסטוריה אזרחות או חינוך? לא לומדים את שניהם מורשת או שעה עם הרכזת? אין לנו את שניהם שיעור חופשי בסוף היום או התחלה ב-9? התחלה ב9 קפיטריה או אוכל מהבית ? קפיטריה בד"כ לומדים יום שישי וכל הימים עד 4 או רגיל? לומדים בשישי מחנכת או מורה לתנ"ך? מחנכת שלי
הצליה אותי מאסיפת הורים יועצת או מנהלת? מנהלת מדהימה! טיול שנתי או גיחה? טיול שנתי!! טיול של"ח או יום לימודים רגיל עד 13:00? לא לומדים של"ח
חופש פסח או חנוכה? פסח!!!! חופש גדול … בקיץ או בחורף? בקיץ נו.. ברור בני גורן או משו אחר? בני גורן.. כי אם זה לא היה הוא זה היה משהו אחר ואולי יותר קשה אז עדיף כי לא קשה בלי בינתיים (ברוך ה', בלי עין הרע!!) במת' שאלון כן/לא אוהבים את בני גורן? ראה שאלה קודמת.. לא שונאת כי הוא המציא משהו גאוני.. ואת המורה ללשון? לא ממש אבל גם לא שונאת ואת המורה לתנ"ך? ראה תשובה קודמת אוהבים חנ"ג? לא אוהבת ולא שונאת.. סתם עוד מקצוע ושל"ח? לא לומדת את זה
וחינוך? כנ"ל אוהבים ש.ב??? [רטורי אבל שיהיה] תלוי באיזה מקצוע.. שנה הבאה בעז"ה!!!! שאני אלמד מוסיקה אני מניחה שאני אוהב.. השנה גם לא ממש שונאת תלוי כמה שיעורים.. אוהבים להיות חולים בימי בצפר מאוד!! מבריזנים? לפעמים.. עכשיו פחות.. חננות? לא ממש אבל 'עם פוטנציאל' חורשים למבחנים? תלוי לאיזה מבחנים, תלוי מי המורה, תלוי מה המטרה.. בד"כ לומדת יושבים בסוף הכיתה? כן
יושבים בשורה הראשונה או האחרונה? האחרונה
מעתיקים במבחנים? שאין ברירה....
אבל מעדיפה שלא גם משליפים? ראה תשובה קודמת נכנסים ללחץ? תלוי מה המקצוע.. בד"כ לא ממש.. אוהבים מבחנים? אין לי בעיה עם המבחנים יש לי בעיה עם הללמוד קודם!! מצליחים במבחנים? שאני לומדת בד"כ כן אוהבים פיזיקה? לא לומדת ואת המורה לפיזיקה? ראה תשובה קודמת כותבים בעט? לפעמים.. אם כן אז… שחור? אדום? כחול? ירוק? סגול? אחר: מה שיוצא מהקלמר בשניה שהמורה מתחילה לדבר מעתיקים שיעורים בהפסקות? בד"כ לא חולמים על בצפר? לפעמים.. חולמים על תלמידי מבצפר? לפעמים.. חולמים על מורות? לפעמים.. שאלות הרחבה… ליד מי אתם יושבים? תום
איזה מורה אתם הכי אוהבים? מחנכת אבל לא ממש אוהבת.. המורה המועדפת כאילו.. איזה מקצוע אתם הכי אוהבים? אנגלית נראלי
!!!!! ומת' ושנה הבאה בעז"ה!!! גם מוסיקה
!!!!!!!! מה אתם אוהבים בסנוויץ'? אמ.......... חביתה עם נקניק
איזה שתיה אתם לוקחים לבצפר? מים לפעמיםם אתם אוהבים ילד/ה מהכיתה?? אם לא דלגו ל - * חולמים עליו/ה בלילה? הוא / היא יודע/ת מזה? אם לא, אז למה את/ה חושבת ככה… ואם כן, מאיפה?? יש לכם יומן? לא • מה אתם כותבים בו? • האם יש לכם דברים סודיים בתיק? לא ממש.. יש משהו שאני לא ארצה שיראו אבל לא סודי • ותאים סודיים לא • באיזה צבע התיק שלכם? שחור • והמחברות? אמ.. כל מיני.. • האם הוא כברבימי חמישי? מה?!?1 • מה יש לכם שעה שלישית ביום ראשון אני חושבת שספורט אבל אנ'לא בטוחה.. • ומה בשעה הראשונה ביום שלישי? ג"ג • זייפתם פעם חתימה הורים ? אם כן אז על מה? כן.. איחורים, חיסורים, הברזות, אישוריום מזוייפים, מכתבים ששלחו לי ביסודי שהיו חותמים עליהם וכו'.. • לא הכנתם שיעורים ותפסו אתכם? נו ברור.. • נכשלתם במבחן? כן • ובתעודה? כן אבל התעודה האחרונה בלי שום נשכל!!! • מה אמרו עליך ביום הורים? דברים טובים בהתנהגות וקצת בעיות בציונים אבל כמו שנאמר==>> מחנכת מדהימה שהצילה אותי
• יש לך כתב יפה? פחות או יותר.. נורמלי.. • ומחברות מסודרות? משתדלת!! באמת!! • אם את בת ... • את באה בשיער אסוף? אם לא אז איך? בד"כ מפוזר ואם צריך אוספת במשך היום • איזה מכנסיית את אוהבת לבוא ... ? גם איזה צבע.. חצאית* ג'ינס בד"כ.. או סתם משהו נחמד.. • וחולצות?? תלבושת או קפוצ'ונים כאלה סתם.. • גרביים עד הברך או גזרה נמוכה...? בד"כ נמוכים • ונעליים ... מותגים או רגיל [כולה בצפר..] נא לפרט.. אולסטאר בד"כ או נעלי ספורט (כרגע יש של אדידס) אבל ממש לא בגלל מותג או משהו!! כ"כ לא!! • בנים ... איך אתם באים ??? ג'ינס או רגיל? • מותג או לא משנה? • ולכולם... • בכללי אתם אוהבים בצפר..??????????????????????????? [גם זו שאלה רטורית!!] בצפר בכללי לא.. אין לי כוח לקום בבוקר, שיעורים, עבודות, מבחנים, מורים, אבל את הבצפר שלי כן
לילה טוב
מתמטיקה או ביולוגיה? מת' אלגברה או הנדסה? אמ.. שניהם ספרות או לשון? אין ממש מועדף.. שיהיה לשון חינוך גופני או מחשבים? לא לומדים מחשבים