KillER SmiLEY
New member
ממש ארוך ../images/Emo178.gif
1)איזה תחום למדתם או תרצו ללמוד? לוידת
2)במה אתם עובדים או תרצו לעבוד בעתיד? ^ 3)האם אתם מתנדבים מרצונכם? איפה? לא 4)האם יצאת בשנה האחרונה לנופש או טיול בארץ או בחו"ל? (איפה, עם מי, כמה זמן...)? כן. בראש השנה. לאילת. עם משפחה ועוד משפחה. ל3 ימים 5)האם אתה מרוצה ממצבך הכלכלי? הא? כן 6)האם אתה מרוצה מהקשר שלך עם בני משפחתך? לא משו א)מה יחסך עם ההורים? לא משו ב)האם אתה מרוצה מהקשר עם האחים או האחיות? לא משו 7)כמה אנשים שאינם משפחה הייתה מגדיר כחברים טובים שלך? הרבההה א)כיצד היית מתאר את החברות (הדוקה, היכרות שטחית...) אנשים שאפשר לדבר אליהם והם יבינו את מה שאתה אומר ב)באיזו תדירות אתה נפגש איתם? כמעט כל יום. בעצם, כל יום. ג)באיזו תדירות מדבר אתה איתם? כל יום אומרים לך. ד)האם אתה מרוצה מהקשר עם חבריך? לא ממש 8)באופן כללי האם אתה מרוצה מחייך? לא 9)האם אתה חושב שבשנים הקרובות חייך יהיו יותר טובים, פחות טובים או אותו דבר? לא יודעת 10) איך היית מגדיר אושר במשפט אחד? אין לי מושג 11) האם היו לך עד היום מטרות ויעדים בחיים? האם הגשמת אותם? היו לי מטרות והגשמתי אותם. 12) האם היום יש משמעות או מטרה לחייך? מהם? אממ אין לי מטרות בחיים.. חוץ מלמצוא אהבה או משו
13) האם אתה צופה משמעות לחייך בעתיד? הא? 14) מה תוכניותיך לעשר השנים הקרובות? אין לי מושג אולי תפסיקו לשאול אותי על העתיד כי זה די מעצבן. 15) האם קיים אדם שאתה אוהב? מי? לא קיים. 16) מה היו שלושת האירועים המאושרים בחייך? היום כמה. לא אומרת. 17) אילו לקחים למדת בחייך? מסקנות על החיים? טיפ לחיים טובים? למדתי כמה. לא אומרת. 18) האם היית אומר שיש לך ביטחון עצמי? נמוך או גבוה? די נמוך היתי אומרת. למרות שאני לא משו נפגעת שמקללים אותי. וזה קורה הרבה. 19) האם אתה חש שאתה שולט בחייך? לא. 20) האם אתה חש בדידות? מתי? כל כמה זמן? אני חשה בדידות כמעט כל הזמן. 21) האם אתה מרגיש אהוב ורצוי? מתי? כל כמה זמן? לא. 22) האם אתה מרגיש מדוכא? מתי? כל כמה זמן? פעמים רבות.. מאודד.. 23) האם אתה מרגיש מסכן? מתי? מסכנה? אני לא מרגישה מסכנה. 24) מתי אתה עצוב? מה אתה עושה בנדון? כמעט תמיד. אין לי ממש מה לעשות עם זה. 25) האם אתה בוכה, מתי? שעצוב לי/שאני ממש כועסת/מעוצבנת על משהו/שאני בדיכאון 26) האם לפעמים אתה חש אובדן שליטה? לא 27) האם אתה נעשה עצבני או חסר מנוחה? מתי? כן. מתי שמעצבנים אותי אלא מתי? 28) מתי אתה רגוע ושליו? שאין סיבה להיות מעוצבנת וגם אין סיבה להיות שמחה. כמו עכשיו. 29) האם היו לך בעבר מחשבות על פגיעה בעצמך? לא 30) מה מטריד אותך? האם אתה מוטרד באופן כללי? הרבה דברים מטרידים אותי. וכן. 31) האם אתה החלטי או נוטה לדחות החלטות? נוטה לדחות החלטות.זה באישיות. אנלא יכולה לשנות את זה. 32) איך נראים לך החיים? מעניינים, שגרתיים, משעממים? דפוקים לאללה. 33) האם יש בחיי היומיום שלך אירועים שהיית מגדיר מעניינים? באיזו תדירות? אין. שום תדירות. 34) האם העיסוק היומיומי נותן לך סיפוק (תמיד או לפעמים) או משעמם ומהווה מטרד? אם אני עסוקה, אין לי זמן להיות מוטרדת בעיניינים יומיומיים וזה די מקל עלי אפשר לומר 35) האם אתה מרגיש לא שייך? באילו אירועים? כן. תמיד. 36) קורה לך כשאתה מדבר עם אנשים, שיש לך הרגשה שהם לא מבינים אותך? תמיד. 37) האם אתה סומך על אחרים? על מי? באיזו רמה? כן. על החברים הקרובים שלי. 38) האם קרה לך שאנשים שסמכת עליהם אכזבו אותך? תמיד. 39) האם יש לך הרגשה לפעמים שלא אכפת לך מה קורה סביבך? תמיד. 40) האם אתה חש שמתייחסים אליך בצורה לא הוגנת? רוב הזמן 41) האם אתה חש חסר אונים? מתי? לא. 42) איך אתה מתמודד עם בעיות? (מאמין שהכול יסתדר מעצמו, נלחץ ולא מצליח לתפקד, פועל באופן שקול) בד"כ מקווה שהכל יסתדר מעצמו, מנסה להאמין שזה סתם עוד חלום רע ומחר הכל יסתדר.. 43) האם אתה מאמין שבעתיד יהיה טוב או רע? הלוואי ויהיה טוב. 44)האם אתה מרוצה מהתפקוד שלך בתחום ה- (באיזו רמה) א)חברתי- לא ב)זוגיות- לא ג)משפחה- לא ד)עיסוק- לא 45)האם אתה ביקורתי כלפי עצמך או שלם עם מה שאתה עושה? ביקורתית
1)איזה תחום למדתם או תרצו ללמוד? לוידת