שאלום

skateordie

New member
שאלום

ב12 ל11 בשעה 9 יש הופעה בקרית ביאליק במחנות העולים בקרית ביאליק מי שרוצה הסבר איך להגיע לפנות לאי סי קיו שלי יהיו להקות פאנק ומטאל וסקה יהיה פוגו חופשי... שתיה תימכר במקום ויש ברזיה ליד... הכניסה עולה 15 שקל למטרות טובות כולם מוזמנים מקווים לראות אותכם שם!!! ביי
 
למעלה