אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים לשאלה שלי אבל אני אנסה בכל זאת אני מחפשת דחוף תוכנה שניתן לעשות איתה פלייבקים (מקווה שקיים דבר כזה) פשוט לקחת שיר ולהוריד את המלל. צריכה את זה בהקדם האפשרי. מעריכה את מי שיעזור לי (זה חשוב לי בשביל הופעה שאני מעלה) אור.
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1064&msgid=90158847 רק שבמקום לשים גרסה אינטרומנטאלית בערוץ אחד תשימי גרסת אקאפלה (מילים בלבד) והתוצאה תהיה אך ורק המוזיקה (אינטרומנטאלית).