שאלום כולם אני חדש..

שאלום כולם אני חדש..

אז ככה קוראים לי אלי ואני בן 12 וחצי עוד מעט 13 ממעלה אדומים ואני מתכנן לעשות בחופש הגדול עגיל בשפה כזה כמו של זה מבלינק 182 היה לי פעם 2 עגילים רגילים באוזן ועגיל בגבה (את העגילים באוזן הורדתי בגלל אינפקציה ובגבה בגלל הבצפר שלא הסכימו..) אז יש למישו איזה חומר על הפירס הזה כמו זה מבלינק 182 בצד של השפה? תודה מראש,אלי
 

Cracking Nut

New member
גם לטראוויס יש עגיל בשפה!

לא רק לטום...אבל לטראוויס יש באמצע השפה... לאיזה עגיל אתה מתכוון?
 
אני מציעה שתחכה

לפירסינג שאתה מעוניין בו קוראים סייד ליפרינג [Side Lip Ring] אני מציעה שתחכה מכמה סיבות: 1. אתה מתחת לגיל 16. פירסר שיסכים לחורר אותך ללא אישור הורים - לא הייתי מתקרבת אליו. הוא חאפר וסביר להניח שהוא גם לא ממש יודע מה הוא עושה. 2. הבי"ס שלך הוא גם שיקול. עדיף שלא תסתבך עם הביצפר. כשתעבור לתיכון [או שמא לחטיבה..] תברר אם מותר שם להתחורר. אחרי הכל, פירסינג בשפה אי אפשר להסתיר. הסיכונים בפירס הזה הם זיהום וצילוק, שאותם אפשר למנוע ע"י התחוררות בסטודיו סטרילי ומקצועי שמשתמש אך ורק בכלים חד פעמיים או שעברו עיקור באוטוקלאב וטיפול נכון בפירסינג עד תום תקופת ההחלמה
 
ל lil bad ridin hood

אני יודע שאני מתחת לגיל 16 אבל ההורים שלי מסכימים כי כבר עשיתי בגבה אז למה שאת זה אני לא יעשה?..ובקשר לפירסר אני יבוא לשם עם ההורים או אם הם לא יוכלו לבוא אני יביא מהם אישור וגם ביסודי לא הסכימו ועכשיו הגדלתי ראש ובדקתי אם אפשר בחטיבה והם מסכימים.
 

FrooTeLa

New member
לדעתי אתה באמת דיי צעיר...

הפירס הראשון שלי היה בגיל 13 כמעט 14.. תעשה בגיל 14 ככה לדעתי קוראים לזה סייד ליפרינג
 
למעלה