אאאאאאלללייי
New member
שאלום כולם אני חדש..
אז ככה קוראים לי אלי ואני בן 12 וחצי עוד מעט 13 ממעלה אדומים ואני מתכנן לעשות בחופש הגדול עגיל בשפה כזה כמו של זה מבלינק 182 היה לי פעם 2 עגילים רגילים באוזן ועגיל בגבה (את העגילים באוזן הורדתי בגלל אינפקציה ובגבה בגלל הבצפר שלא הסכימו..) אז יש למישו איזה חומר על הפירס הזה כמו זה מבלינק 182 בצד של השפה? תודה מראש,אלי
אז ככה קוראים לי אלי ואני בן 12 וחצי עוד מעט 13 ממעלה אדומים ואני מתכנן לעשות בחופש הגדול עגיל בשפה כזה כמו של זה מבלינק 182 היה לי פעם 2 עגילים רגילים באוזן ועגיל בגבה (את העגילים באוזן הורדתי בגלל אינפקציה ובגבה בגלל הבצפר שלא הסכימו..) אז יש למישו איזה חומר על הפירס הזה כמו זה מבלינק 182 בצד של השפה? תודה מראש,אלי