שאלה

kipi benkipod

New member
שאלה

שלום לכולם, הרבה זמן עבר מאז שכתבתי כאן וגם מאז שנגעתי בסימולטור... התחלתי ללמוד ואין זמן לצערי. אני מחפש קבצים של flight plans שלכם, תיכנוני טיסה במיוחד באיזור ישראל ואירופה (קפריסין/צרפת בעדיפות גבוהה) כדי קצת להיזכר. אני אשמח אם תעלו לכאן או תשלחו אלי תודה קיפי
 

LLEM

New member
קבל

תוכנית טיסה מבן גוריון לשארל דה גול בפריז. אחרי שאתה מוריד את הקובץ, שנה את הסיומת שלו ל- PLN.
 

kipi benkipod

New member
תודה רבה!

עזרת לי מאוד, תוכל להעלות עוד תוכניות טיסה? תודה רבה שוב
 

roeenoy

New member
בעיקרון כן

אבל יש לו באגים כאלה פה ושם למשל שאם אתה ממריא מבן גוריון הוא אומר לך נקודה ראשונה SOLIN אך זה אמור להיות DEENA ולמחוק את הסולין.. אבל בעקרון הוא נחמד מאוד
 
בד"כ לא,

אבל בחלק מהפעמים שזה קורה, פשוט פותחים מפת נתיבים של אזור קפריסין ומוצאים איך מגיעים מ-SUVAS או GITLA לנקודה הבאה אחרי VELOX. משם ממשיכים בנתיב כרגיל. לא לשכוח לבדוק את נושא סטריות הנתיב.
 

LLEM

New member
קבל עוד אחת

תוכנית טיסה מבן גוריון ללרנקה אינטרנשיונל.
 

אבירן171

New member
אפשר לקבל תוכניות טיסה

ב"ג - לוס אנג'לס INTERNATIONAL. ב"ג - ניוארק. ב"ג - בנקוק INTERNATIONAL. אם תוכלו להביא לי לפחות אחת מאלו אני אשמח. בברכה, אבירן.
 

אבירן171

New member
שמתי את זה בתיקיה ושמתי בסוף סיומת

PLN(כמובן נקודה לפני), אבל האיקון שונה מתוכניות הטיסה האחרות.. למה זה? בכל מקרה, תודה רבה. בברכה, אבירן..
 

LLEM

New member
ככל הנראה

הוספת את הנקודה כחלק משם הקובץ. זו לא השיטה. קודם צריך לסמן את האופציה (ב- Folder Options), המאפשרת לראות את סיומות הקבצים, ורק אח"כ לשנות את הסיומת.
 

kipi benkipod

New member
תודה רבה לכולם!

עוד משהו בתחום - אני זוכר שבאתר של עיט תעופה היה פעם path finder לשדות צפוניים לשדה דב, אני לא מוצא את זה כבר... יש תחליף לזה?
 

kipi benkipod

New member
ועוד שאלה

בעולם התעופה האמיתי - מבקשים וקטורים לנחיתה או שהפקח / בקר עושה את זה על דעת עצמו? יש אפשרות לקבלת וקטורים בכל שדה? עוד משהו בתחום - אני זוכר שבאתר של עיט תעופה היה פעם path finder לשדות צפוניים לשדה דב, אני לא מוצא את זה כבר... יש תחליף לזה?
 
למעלה