אני מכיר מועדון אפוף עשן עם אנשים מפוקפקים שהיה פעם ברחובות - באזור תעשייה, ממש ליד החנות של בזק. לבעלים קראו מנשה או משהו כזה... הבנתי אבל שסגרו אותו.
יש שם יותר משש שולחנות כי יש גם קומה שניה אבל כן הם ממש צמודים עם דפנות שאם אני נותן קצת סיבוב וחזק הכדור עף לצד שני של מועדון (שהגודל שלו הוא איזה שישה על שישה מטרים) בקיצור בעעע... אוף למה לא בונים פה מועדון נורמאלי??