בקשר לח"כים...
הדיון בפורום עם ח"כ נעמי חזן גרם לי להסתכל אחרת על חברי הכנסת. שימי לב למספר הצעות החוק הרבות בנושאים המגוונים שבה טענה נעמי שהיא מטפלת, שימי לב להתייחסות שלה אלינו: "אני אנסה להביא את הנושא שהזכרת לדיון בכנסת" - אני לא רואה אדם שטוב יותר לדבר איתו מאשר עם חבר ברשות המחוקקת, זו שמכתיבה כרגע את המדיניות בכל התחומים. אני בטוח שאביב גפן לא מסוגל לעשות כלום בקשר לזה... וקצת
, בקשר לאביב גפן: אני לא יודע איך את מגדירה פופ או רוק או כל סגנון אחר, אני די שונא להיכנס להגדרות. מה שאני כן בטוח הוא שפופ הוא קיצור של POPULAR, ורוב מכריע של המוזיקה שאני שומע לא עונה להגדרה הזו. אביב גפן, לעומת זאת, הוא ללא ספק בריטני ספירס הישראלי. מתאים עצמו לאופנה, כשצריך הוא שר קצת אהבה, כשצריך הוא מכניס אלמנטים של "מחאה" (נו, באמת), בקיצור - המוזיקה שלו עונה מצוין לצרכים של המעריצות הפוסטמות שלו. את יכולה לקרוא לזה גם רוק, זה לא סותר במיוחד, יש כיום גם רוק פופולרי (פיכס). בכל מקרה - מוות לאביב גפן. מאור.