שאלה!!

Exaile 27

New member
שאלה!!

למי שהיה במסיבה של מוקשה ביום שישי שעבר היה טרק שניגנו אותו בסביבות השעה 7 בבוקר היה בו קטע של גיטרה עדינה כזאת כמו מנדולניה למי שיש מושג על מה אני מקשקש פה שיכתוב תודה מראש
 

PsyVodz

New member
משו של קוסמוסיס

היו שם הרבה גיטרות .. לא יודע בוודעות ..
 
למעלה