שאלה!! למי שהיה במסיבה של מוקשה ביום שישי שעבר היה טרק שניגנו אותו בסביבות השעה 7 בבוקר היה בו קטע של גיטרה עדינה כזאת כמו מנדולניה למי שיש מושג על מה אני מקשקש פה שיכתוב תודה מראש