שאלה

שאלה

אם אני "נועלת" את המחשב אפשר להכנס למחשב גם בלי לשים סיסמה? (צילמתי את המסך כדי שתבינו)
 
אכן

אכן יש שיטות תלוי מי הבנאדם שרוצה לעקוף את הסיסמא... מה הידע שלו, אם הוא יכול להשיג כלים לעקיפה, ואם הוא יודע את השיטות הרגילות לעקיפה אז כן הוא יוכל. אבל לפי מה שהבנתי, אם זה אחד ההורים או אחים... (קראתי קצת בבלוג) אז אני לא חושב שהם יתאמצו כל כך בשביל זה השאלה אם יש לך עוד משתמש על המחשב שנקרא אדמיניסטרטור (ADMINISTRATOR) את יכולה לשנות כמה הגדרות דברי איתי במסרים אם תרצי הסבר..
 
אני יודעת מה זה עוד משמתש ואין לי.

כן.. יש לי בעיה בבית והאחיות שלי מאוד רוצות להכנס למחשב שלי... הם לא מבינות יותר מדי במחשבים. מה זאת אומרת "כלים לעקיפה" "השיטות הרגילות לעקיפה "
 
...

יש תוכנות שבעזרת דיסק BOOT, זאת אומרת דיסק שנטען לפני שהמערכת הפעלה עולה, הוא מעין מערכת הפעלה על דיסק. ככה שדרך הדיסק הזה ניתן לשנות את הסיסמא הקיימת ובכך לחסום אותך מלהכנס ולהם תהיה השליטה. השיטות הרגילות שוב פעם בעזרת דיסק, אבל הפעם בעזרת הדיסק של XP או בעזרת הרשת, או בכל מיני שיטות אחרות... אבל כמו שאמרתי צריך ידע די טוב במחשבים. מפני שהשיטות האלו קצת מורכבות ולוקחות זמן אם הם ירצו לעקוף הם יצטרכו את הדיסק BOOT כמו שאמרתי לך... בעיקרון אם שמת סיסמא ואין לך עוד משתמש על המחשב הסיכוי שלהן הוא קלוש מאוד!
 
אז אין מצב שהם יכנסו למחשב שלי

1.אין להם ידע כזה.. 2.אין להם דיסק BOOT (ואני בספק אם הם יודעות מה זה..) 3. אפילו דיסק של XP אין לנו... תודה רבה!!!
 
את יכולה להיות רגועה...

בעיקרון! אחרי הכל אם מישהו באמת רוצה ויש לו סיבה כל כך גדולה להכנס למחשב של מישהו אחר הוא ימצא את השיטה, קצת קריאה (הרבה באנגלית) וניתן ללמוד שיטות ועוד. שיהיה בהצלחה :)
 
למעלה