שאלה... אולי מישהו יודע ויוכל לומר לי את שם השיר של אושיק לוי שמושמע כל יום (לא כולל שבת...) בשעה 6:00 בבוקר בגלגל"צ (או גל"צ אני לא בטוח...)?