שאלה

שאלה

בפרומו של ערוץ הספורט(נדמה לי שהוא למשחק של הפועל ת"א נגד פארמה) מתנגן ברקע שיר שהולך כך:"והיא עולה היא עולה... אדומה... המלכה החמה...". זה נשמע כמו גלי עטרי(אולי מחלב ודבש?). מישהו יודע איך קוראים לשיר?
 

emale

New member
תשובה (קצת מהוססת)

המבצעת היא גלי עטרי, בלי חלב ודבש. נדמה לי שהשיר עוד מלפני שקמה הלהקה. אני לא סגור על שם השיר, אבל יכול להיות שזה "שמש אדומה". אפשרויות נוספות - "החמה הגדולה" או "המלכה חמה". Emale סייברלייף
 

talis

New member
גיבוי קל

השיר הוא אכן של גלי עטרי והוא נקרא "שמש אדומה"...למרות שהאפשרויות הנוספות מאוד נחמדות
טליס.
 
למעלה