בפרומו של ערוץ הספורט(נדמה לי שהוא למשחק של הפועל ת"א נגד פארמה) מתנגן ברקע שיר שהולך כך:"והיא עולה היא עולה... אדומה... המלכה החמה...". זה נשמע כמו גלי עטרי(אולי מחלב ודבש?). מישהו יודע איך קוראים לשיר?
המבצעת היא גלי עטרי, בלי חלב ודבש. נדמה לי שהשיר עוד מלפני שקמה הלהקה. אני לא סגור על שם השיר, אבל יכול להיות שזה "שמש אדומה". אפשרויות נוספות - "החמה הגדולה" או "המלכה חמה". Emale סייברלייף