שאלה

עלמהתי

New member
שאלה

אני נמצאת גם בפורום הורים לתינוקות ומישהי שם שאלה משהו והיא צריכה דעת תורה ונראה שאף אחת שם לא ענתה לה מה התורה אומרת. היא אמרה שעברה בעבר הפלה היא לא זוכרת באיזה שבוע בדיוק וכרגע היא בהריון ויש לה בן זכר, האם תוכל לעשות פדיון? אנא ענו לפי ההלכה חשוב לי למסור לה את דעת ההלכה (אולי אני הדתיה היחידה שם) מישהי אחרת ענתה לה שרב אמר שאם לא עברה אז את שבוע ה11 להריון ההוא אז אפשר לעשות פדיון, ואם אינה זוכרת מס' שבוע ושנית , אם יש טקס חלופי שהמשפחות לא יידעו שעברה הפלה, תודה
 
לא

הפידיון הוא רק לראשון שיצא מהרחם (אבל שתשאל רב בכ"מ-למרות שאני צודק
 
למעלה