שלום רב
"הרבי מילובאוויטש בודאי אינו המשיח. ויש לזה הוכחות. ושלא יעבדו עליך." איני מאמין שהרבי מילובאוויטש זצ"ל הינו משיח (למעשה, אני משוכנע שלא). עם זאת, להגיד שיש לכך 'הוכחות', ו'שלא יעבדו עלייך', נראה לי קצת עבר את גבול הטעם הטוב (וגם הלא-טוב). אני לא חושב שיש הוכחות, לא לכאן ולא לכאן. שאם כך היה, העם היהודי, אשר בראשו משכבר הימים מצוי לו היגיון בריא (לפחות ברמה אלמנטרית) כאשר היו הוכחות לאי-היותי משיח - היה הופך עצמו לאנטי-חב"ד בכולו. ונהפוך הוא, אם היו הוחכות מוחצות שהינו המשיח, כל העם היהודי (אני מתכוון, דתי) היה הופך עצמו למאמין במשיחיות החב"דניקית. לא כך המציאות נראית, ולא כך. ואני בשלי, לא מאמין, יודע שלא, אך ההוכחות - אין בגוג. כל טוב ובשורות טובות !