שאלה?

yakovf2

New member
שאלה?

מה דעתכם אם לאחר שיסתיים עידן ספרי הארי פוטר ( שזה לא עוד הרבה זמן יחסית ),יוציאו סידרת טלויזיה על הארי אבל בניגוד לסרטים בסידרה כן יהיו נאמנים לספרים של הארי? אפשר סידרה רגילה עם שחקנים אמיתיים ואפשר גם סידרה מצויירת. אני מעדיף את הרגילה עם שחקנים אמיתיים. ( אתם יודעים שגם לנרניה היה פעם סידרה בטלויזיה ואני זוכר שהיא הייתה די בסדר.למעשה נהנתי ממנה מאוד )
 
קודם כל

אני חושבת שסרטים או סדרות לא צריכים להיות נאמנים לספר מכיוון שזה בחיים לא יצא טוב כמו הספר ולכך זה סתם יהרוס אותו. וסדרה על הארי פוטר זה לא משהו. סרט גם למשהו. כמו כן גם משחרי וידאו. בכלל אני מתנגדת לכל מוצר נלווה שהוא לא הספר.
 

ספירלי1

New member
../images/Emo45.gif אתה צודק

ב"ה כל הדברים האלו הם הדבר הכי מפגר שאני רואה, כל המוצרי לווי רק גורמים לספר להיות זול.
 

yakovf2

New member
דווקא כמה שזכור לי

הסידרה על נרניה כן הייתה נאמנה לספר,כמובן שזה לא אותו הדבר אבל זה לא היה רע,לפחות לדעתי.
 

מה יא

New member
זה יכול להיות ממש נחמד../images/Emo96.gif

ונגיד כל פרק בספר זה פרק בסדרה, ככה זה בטוח יהיה נאמן.
 

saaror

New member
אם אני לא טועה

יצאה סדרה של הארי פוטר ביפנית בתור מנגה זה נראה מוזר
 
ולרון חום

או שזאת רק אני
 
למעלה