שאלה?
מה דעתכם אם לאחר שיסתיים עידן ספרי הארי פוטר ( שזה לא עוד הרבה זמן יחסית ),יוציאו סידרת טלויזיה על הארי אבל בניגוד לסרטים בסידרה כן יהיו נאמנים לספרים של הארי? אפשר סידרה רגילה עם שחקנים אמיתיים ואפשר גם סידרה מצויירת. אני מעדיף את הרגילה עם שחקנים אמיתיים. ( אתם יודעים שגם לנרניה היה פעם סידרה בטלויזיה ואני זוכר שהיא הייתה די בסדר.למעשה נהנתי ממנה מאוד )
מה דעתכם אם לאחר שיסתיים עידן ספרי הארי פוטר ( שזה לא עוד הרבה זמן יחסית ),יוציאו סידרת טלויזיה על הארי אבל בניגוד לסרטים בסידרה כן יהיו נאמנים לספרים של הארי? אפשר סידרה רגילה עם שחקנים אמיתיים ואפשר גם סידרה מצויירת. אני מעדיף את הרגילה עם שחקנים אמיתיים. ( אתם יודעים שגם לנרניה היה פעם סידרה בטלויזיה ואני זוכר שהיא הייתה די בסדר.למעשה נהנתי ממנה מאוד )