שאלה?

מה יא

New member
טוב שלא הגזמתם../images/Emo96.gif

זה לא נראה עד כדי כך גרוע
 

שמילרס

New member
זה יכול להיות נחמד

אם ישקיעו בזה הרבה. הסרטים לדעתי רק הרסו :\
 

maor tur

New member
אבל אם תיהיה סדרה

זה ימאס על כולם, וזה יהפוך פשוט להיות סתם זבל.. חשיפה ומודעות יתר עלולה להזיק יותר מאשר לפרסם ולהכניס לתודעה (ראה ערך: ג'יימס בלאנט)
 

maor tur

New member
אזרח תבע אותו על פרסום יתר

כנראה שזה עיצבן מישהו עד כדי כך שהוא לא יכל לסבול אותו ופשוט תבע אותו.. קראתי בעיתון ידיעות אחרונות לפני איזה שבוע :)
 

yakovf2

New member
שוב,זה עבד אם נרניה

זה יכול לעבוד גם אם פוטר. למרות שבנרניה הסידרה הייתה הרבה לפני הסרט. אבל הצלחה היא הצלחה !
 
תמיד חשבתי שזה רעיון נהדר.

כל פרק בספר יהיה פרק בסדרה, על כל פרטיו ומילותיו. אבל לא מצויר!
 
אם כבר סדרה אז...

לעשות נגיד סדרה על איזה נערים קוסמים אחרים שהם לא הארי, רון והרמיוני. עלילה אחרת לגמרי, אבל עם אותם המורים, בהוגוורטס, כמה שנים לפני או אחרי וולדמורט.
 
למעלה