H half blood Yemenite New member 4/7/06 #17 חמוד^^ והשיער של הארי כחול ושל רון כתום. זה חלק מקומיקס או שזה סתם פאנארט?
M maor tur New member 4/7/06 #12 אבל אם תיהיה סדרה זה ימאס על כולם, וזה יהפוך פשוט להיות סתם זבל.. חשיפה ומודעות יתר עלולה להזיק יותר מאשר לפרסם ולהכניס לתודעה (ראה ערך: ג'יימס בלאנט)
אבל אם תיהיה סדרה זה ימאס על כולם, וזה יהפוך פשוט להיות סתם זבל.. חשיפה ומודעות יתר עלולה להזיק יותר מאשר לפרסם ולהכניס לתודעה (ראה ערך: ג'יימס בלאנט)
M maor tur New member 5/7/06 #29 אזרח תבע אותו על פרסום יתר כנראה שזה עיצבן מישהו עד כדי כך שהוא לא יכל לסבול אותו ופשוט תבע אותו.. קראתי בעיתון ידיעות אחרונות לפני איזה שבוע
אזרח תבע אותו על פרסום יתר כנראה שזה עיצבן מישהו עד כדי כך שהוא לא יכל לסבול אותו ופשוט תבע אותו.. קראתי בעיתון ידיעות אחרונות לפני איזה שבוע
Y yakovf2 New member 5/7/06 #26 שוב,זה עבד אם נרניה זה יכול לעבוד גם אם פוטר. למרות שבנרניה הסידרה הייתה הרבה לפני הסרט. אבל הצלחה היא הצלחה !
שוב,זה עבד אם נרניה זה יכול לעבוד גם אם פוטר. למרות שבנרניה הסידרה הייתה הרבה לפני הסרט. אבל הצלחה היא הצלחה !
פ פוטר יא סקסי New member 4/7/06 #16 תמיד חשבתי שזה רעיון נהדר. כל פרק בספר יהיה פרק בסדרה, על כל פרטיו ומילותיו. אבל לא מצויר!
P pirates to the champ New member 4/7/06 #20 אם כבר סדרה אז... לעשות נגיד סדרה על איזה נערים קוסמים אחרים שהם לא הארי, רון והרמיוני. עלילה אחרת לגמרי, אבל עם אותם המורים, בהוגוורטס, כמה שנים לפני או אחרי וולדמורט.
אם כבר סדרה אז... לעשות נגיד סדרה על איזה נערים קוסמים אחרים שהם לא הארי, רון והרמיוני. עלילה אחרת לגמרי, אבל עם אותם המורים, בהוגוורטס, כמה שנים לפני או אחרי וולדמורט.