שאלה

tomel

New member
שאלה

ידוע למישהו פה מתי אמור לצאת בארץ הדי וי די של החלק השלישי?
 

Obi Dan Kenobi

New member
אני מניח שבראשון לנובמבר.

כמו בכל העולם. ישנה עוד אופצייה, אם תרצה, להזמין את ה-DVD במכירה מוקדמת, באתר לייזר קלאב, כאן.
 

AceMagician

New member
הבעיה היא בהזמנה מוקדמת

שזה לא משתלם כלל! אם תזמין מלייזר קלאב אתה עדיין תצתרך לחכות עד שהמשלוח יגיע - ואם תרצה לבצע איסוף מהחנות זה יעלה אמנם פחות ממשלוח אבל יקרב אותך למחיר המקורי של הכותר (מוערך בין 100 ש"ח ל120 ש"ח). הבחירה שלך.
 

Z E R O

New member
../images/Emo176.gif אני רוצה שתקנה לי את...

פרקים 1-3 במארז מיוחד, טוב?
 

AceMagician

New member
ולי בא שתפסיק עם ההודעות

המנג'סות האלה - קיבינימאט - קנה בעצמך!
 
למעלה