שאלה ידוע למישהו פה מתי אמור לצאת בארץ הדי וי די של החלק השלישי?
O Obi Dan Kenobi New member 24/9/05 #2 אני מניח שבראשון לנובמבר. כמו בכל העולם. ישנה עוד אופצייה, אם תרצה, להזמין את ה-DVD במכירה מוקדמת, באתר לייזר קלאב, כאן.
אני מניח שבראשון לנובמבר. כמו בכל העולם. ישנה עוד אופצייה, אם תרצה, להזמין את ה-DVD במכירה מוקדמת, באתר לייזר קלאב, כאן.
A AceMagician New member 24/9/05 #3 הבעיה היא בהזמנה מוקדמת שזה לא משתלם כלל! אם תזמין מלייזר קלאב אתה עדיין תצתרך לחכות עד שהמשלוח יגיע - ואם תרצה לבצע איסוף מהחנות זה יעלה אמנם פחות ממשלוח אבל יקרב אותך למחיר המקורי של הכותר (מוערך בין 100 ש"ח ל120 ש"ח). הבחירה שלך.
הבעיה היא בהזמנה מוקדמת שזה לא משתלם כלל! אם תזמין מלייזר קלאב אתה עדיין תצתרך לחכות עד שהמשלוח יגיע - ואם תרצה לבצע איסוף מהחנות זה יעלה אמנם פחות ממשלוח אבל יקרב אותך למחיר המקורי של הכותר (מוערך בין 100 ש"ח ל120 ש"ח). הבחירה שלך.
Z Z E R O New member 25/9/05 #4 ../images/Emo176.gif אני רוצה שתקנה לי את... פרקים 1-3 במארז מיוחד, טוב?