כשיש קאט, המנוע אינו מספק דחף...
לפנים והסכנה העיקרית היא שבניסיונך להיע אל המסלול, תאט את הטיסן עד למידה כזו שתגרום לו להזדקר. סביר להניח שאם מצבך גבולי, אכן תגיע לפיינל כשאתה על סף הזדקרות - ובמצב כזה, אם תשתמש במאזנות, בכנף שבה המאזנת יורדת (בצד ההפוך מהכיוון אליו אתה רוצה לפנות...) תקבל מקדם עילוי גבוה יותר שבמקרה ואתה על סף הזדקרות - יעביר אותך את הסף הלא רצוי הזה והכנף הזו תזדקר והטיסן יפיל את הכנף הזו. שימוש בהגה הכיוון יותיר את הכנפיים במצב העדין הזה מתפקדות וייתן לך אולי את אותו מרווח שאתה צריך שבין הזדקרות לנחיתה מוצלחת.