שאלה

manutd3

New member
שאלה

כמה זמן +/- לוקח לעשות קעקוע לא משו גדול נגיד 5 ס"מ לא צבעוני שחור?
 

BlackFairy567

New member
בין דקה ל20שעות.

הכל תלוי באיזה קעקוע זה, איזה פרטים יש בו, איפה אתה מתקעקע. אי אפשר פשוט לתת זמנים עפ"י גודל, זה מורכב וזה מעבר.
 

manutd3

New member
כמה זמן יקח לעשות משו

בסגנון הזה בגודל של 5 ס"מ על הכתף?
 

manutd3

New member
חחחחחחחח

כזה של 5 ס"מ אני לא מתכוון לקעקע את זה על גב של פיל
 

Dolose

New member
חברה שלי עשתה אות סינית בערך בגודל

הזה, לקח לה 8 דקות. על השעון
 
איזה לא כיף זה ככה..

כאילו.. כמה שהקעקוע נמשך יותר זמן לדעתי זה יותר כיף.. לא בגלל הכאב או משו [למרות שלי לא כאב], אלא בגלל החוויה של הקיעקוע..
 

UvAkATzaa

New member
נגיד ככה

חח קעקוע כזה לוקח לי חמש דקות בלי מילוי ואני רק מתחיל אז למקעקע בעל ניסיון של שנים בתחום יקח חמש דקות ופחות
 

PinkyRaSta

New member
חח מסכימה ../images/Emo182.gif

אבל בכל זאת לא יותר מדי... יעני שעות ממש זה מוגזם. שלי לקח משו כמו שעה וחצי <לא כולל ההפסקה> והיה כיף למרות שכאב :]
 

Dolose

New member
כן נו ../images/Emo13.gif

אתה מרגיש שמתעסקים בך ונחמד להעביר זמן בסטודיו.. להסתכל על הציוד ולדבר עם הפירסר על נושאים מהותיים, כמו למשל שהכפפות שלהם עשויות מחומר שממנו מייצרים קונדומים ועל עוד שאר ירקות (פירסרים אנשים מוזרים.) וגם יש כאבים מהנים לא יודעת איך להסביר את זה
מין אנדרנלין, ידיעה שמהכאב הזה הולך לצאת משהו יפה. קיצר, אף פעם לא התקעקעתי, אבל נראה לי יותר כיף לשבת כמה זמן בסטודיו על קעקוע, להרגיש שמשקיעים בך עבודה ומחשבה
 

misplaced

New member
אמממ.....6 שעות שוברות.....

חוויה חוויה אבל לשבת 6 שעות בלי לזוז [אפילו שיש הפסקות] ולכאוב זה לא מלבב.... אבל כן....הממ...זה כיף
בסופו של דבר.... הרבה יותר מקעקוע שבדזזזזט השישי הוא נגמר.....
 

danihashamen

New member
דיי יא גנוב ../images/Emo13.gif

עשיתי לפני חודשיים בערך, שחור, בינוני, על השכם שלי. תמונה מצורפת. בגודל הזה אתה רוצה?
 

danihashamen

New member
אם אתה רוצה לעשות כמו שלי

אז זה משהו בסביבות 20-מקסימום 25 דקות. תלוי במקעקע.
 

UvAkATzaa

New member
זה?

זה לקח 20\25 דקות? למה? זה קעקוע של עשר אולי חמש עשרה דקות במקסימום אחי
 

danihashamen

New member
זה נראה קטן כי זה בקלוז אפ

זה בעצם דיי גדול ממה שזה נראה בתמונה. זה לקח 20 דקות.
 
למעלה