כן נו ../images/Emo13.gif
אתה מרגיש שמתעסקים בך ונחמד להעביר זמן בסטודיו.. להסתכל על הציוד ולדבר עם הפירסר על נושאים מהותיים, כמו למשל שהכפפות שלהם עשויות מחומר שממנו מייצרים קונדומים ועל עוד שאר ירקות (פירסרים אנשים מוזרים.) וגם יש כאבים מהנים לא יודעת איך להסביר את זה
מין אנדרנלין, ידיעה שמהכאב הזה הולך לצאת משהו יפה. קיצר, אף פעם לא התקעקעתי, אבל נראה לי יותר כיף לשבת כמה זמן בסטודיו על קעקוע, להרגיש שמשקיעים בך עבודה ומחשבה