שאלה..

hagaras

New member
שאלה..

היי...אני מעוניינת לעשות שירות לאומי. אבל,מסיבות אישיות הפסקתי ללמוד...וראיתי שבטפסיי ביקוש שם דורשים תעודת סיום או תעודת רבע מחצית..משהו כזה. רציתי לשאול,האם יש אפשרות עדיין להיות בשירות לאומי אפילו שאין לי תעודות כאלו כרגע....אני מאוד רוצה להיות בשירות לאומי...אבל יש תאפשרות שאני אחזור ללמוד,פשוט רק רציתי לדעת האם האפשרות הזו קיימת....מקווה שתעזרו.ביי
 
בטח שיש אפשרות... כנסי...

אני למשל אומנם יש לי 12 שנות לימוד אבל אין לי תעודת בגרות (עשיתי רק בגרות אחת) אבל עובדה שהתקבלתי לקופת חולים ששם 95 אחוז מהבנות הן עם תעודת בגרות אבל תמיד יש יוצאות מהכלל... בהצלחה
 
למעלה