שאלה.. למי שיש פרופיל 64 יש גם אופציה לטירונות 02?
L linorly New member 27/12/04 #2 כן../images/Emo23.gif מה גם שהיום מנסים לצמצם את הטירונות המקוצרת.. מה שאומר שבדר"כ עושים 02.... פרופיל 64 לא מונע לעשות טירונות 02..אבל בטח יהיו פטורים ודברים כאלה, פטורים מריצה וכו'..
כן../images/Emo23.gif מה גם שהיום מנסים לצמצם את הטירונות המקוצרת.. מה שאומר שבדר"כ עושים 02.... פרופיל 64 לא מונע לעשות טירונות 02..אבל בטח יהיו פטורים ודברים כאלה, פטורים מריצה וכו'..