שאלה

yaal1

New member
שאלה

האם מישהי יודעת , האם מרגישים את ההפרייה ? אני יומיים לאחר הביוץ ויש לי כאבים בצד ובחילות , האם זה יתכן או אולי זה רק נדמה לי ?!
החודש זהו החודש שלי!
 

בּלו

New member
או, שאלה מצוינת!

בואי אני אשתף אותך קצת ממרום ניסיוני (יש לי עליך ותק של ארבעה ימים בערך
) ביום שלישי הייתי בטוחה שהיה ביוץ (אמנם קצת מוקדם, אבל היו כל הסימנים). אחרי הפעילות הלילית היה לי לגמרי ברור שזה זה! מרוב הרצון אפילו הרגשתי זרמים חמימים באיזור הרחם (מי לא מסוגלת להרגיש הפריה - שתקום!). למחרת קמתי הפוכה לגמרי: כאבי בטן, בחילות, סחרחורת, מה לא. וגם ביום שאחרי. לא היתה יותר משוכנעת ממני. ואז החלטתי לעשות קצת תחקיר - דפדוף קצר בספר של בר (שקניתי כבר לפני חודשיים בשביל להרגיש ש"הנה התחלנו") העלה שעד ההשתרשות, צריך יכולות כמעט מאגיות בשביל להרגיש שקרה משהו. זאת אומרת - רק לאחר ההשתרשות מתחיל המיני-עובר לשדר לגוף שקרה משהו. לפני זה - רק טיול. ומה בינתיים - היום הפסקת אש - אין יותר כאבי בטן בחילות וכו', אני מרגישה מצוין תודה. מחכים.
 

שרי30

New member
כאבים בצד יכול להיות

בעלי תמיד צוחק עלי, אבל בפעמים הרבות שהייתי בהיריון (גרידה, היריון כימי וכך הלאה
) תמיד הרגשתי את "כאבי המסע" של הביצית המופרית לאורך החצוצרה. זה לקח כמה ימים ואז זהו, שקט. ידעתי שהיא הגיעה לרחם. ותמיד זה באמת היה מהצד שבייצתי. אז כן, אני מאמינה שאפשר להרגיש - לא את ההפריה עצמה אבל את מסע הביצית לרחם. אבל דווקא תופעות היריוניות אחרות לא הרגשתי בכלל עד אחרי האיחור. תמיד כשהייתי בטוחה שאני בהיריון, למעשה זה היה PMS (בחילות, כאבי שדיים, לחץ בבטן, מצבי רוח וכך הלאה). מחזיקה לך אצבעות....
 

simoneta

New member
גם אני הרגשתי את "כאבי המסע"

בדיוק כמו מה שאת מתארת (לא קרה כשלא היה הריון).
 

מצפה2

New member
מנצלת את ההזדמנות

אני קוראת דיי סמויה כאן ולרוב רק נעזרת בעיצות שלכן אבל, בהמשך לנושא שהועלה כאן, איחור יחשב אצלי ב - 26 לחודש, זה כ - 10 ימים אני סובלת אבל במלוא מובן המילה סובלת מכאבים בצד שמאל כאילו ישנה דלקת בתוספתן והכאבים בגב התחתון פשוט הרגו אותי, מעולם לא היו לי כאלה תסמינים והמחזורים עוברים בקלילות, הגעתי גם למצב כזה שאני פשוט לא יכולה לשבת פרק זמן ממשוך כי אי אפשר לסבול את הכאבים, למישהי יש הצעות? אני פשוט לא יודעת כבר מה לחשוב, זה ממש ממש מוזר... תודה על היחס.
 

מצפה2

New member
טעות צד ימין למטה

סליחה, התכוונתי בצד ימין למטה, פשוט אני כבר לא יודעת איפה בדיוק כואב, רק יודעת שממש כואב לי
 
עם כאלו כאבים חזקים, שלא מאפשרים

לך לשבת, אני מציעה לך לא להזניח ולפנות לרופא.
מאחלת לך שזה כאבים של תחילת הריון
אבל אם הכאבים כל כך חזרים, כדאי להבדק ולשלול דברים אחרים. תרגישי טוב
 

מצפה2

New member
פניתי לרופא

ובעקבות זאת בליתי היום 5 שעות במיון נשים ועוד באולטרסאונד, חדעתו, כרגע הריון אין ואין עדיין איחור, אין לדעתו גם שום בעיה גניקולוגית, רחם תיקין, חצוצאות תקינות ומלבד התייבשות אין כלום (4 פלוסים של אצטון בשתן), הרגשתי כאילו אני מתחזה, אבל הכאבים ממש חזקים וקיבלתי חופש מחלה, אמר לחזור אם יהיה שינוי, אני כבר לא ממש יודעת למה להאמין.
 
למעלה