שאלה

שאלה

לאמהות חד הוריות האם קיבלתן תשלום הבטחת הכנסה מביטוח לאומי? זה זכות עד גיל שנתיים. והשאלה החשובה היא אם ביטוח לאומי משלם הבטחת הכנסה האם הם ידרשו שהאב של הילד/ה יחזיר להם? מקווה שתענו תודה
 

6tuti6

New member
תשלום הבטחת הכנסה

הביטוח לאומי באמת משלם הבטחת הכנסה לחד הורים עד גיל שנתיים. אך האבא לא משלם החזר לביטוח לאומי על הבטחת הכנסה. מקווה שעזרתי. שבוע נעים ורגוע.
 
זה מידע בדוק?

אני מקווה שזה נכון כי הוא לא מוכן להירשם בת.ז. במידה וביטוח לאומי יתבע אותו בהחזרים גם התקשרתי לביטוח לאומי ובמשך השעתיים שהם עונים המתנתי הרבה 50 דקות ובסוף נותקתי מהמערכת בכל אופן תודה
 

m i c h a l i

New member
את יכולה לחדד את השאלה?

מה זאת אומרת לא מוכן להירשם בת.ז.? ת.ז. של מי? הבטחת הכנסה לא תובעים מאב הילד. מזונות כן. והנה גם מספר טלפון של מרכז מידע של הביטוח הלאומי - שם עונים במשך רוב שעות היום. 08-9369696
 
תודה רבה על המספר

אני אתקשר התכוונתי שהוא לא רוצה להירשם בתור האבא של הילדה במידה וביטוח לאומי יבקש ממנו להחזיר את הכסף של הבטחת הכנסה לא תבעתי מזונות בכל אופן תודה כי זה ממש בעיה בזמינות של ביטוח לאומי בטלפון
 

m i c h a l i

New member
אם הוא יצהיר על אבהות

זה לא ימנע ממך או מהילדה לתבוע מזונות גם בהמשך. מוזר שזו הסיבה היחידה שבגללה הוא לא מוכן להירשם כאבא. למה לבקש ממנו בכלל לחתום על אבהות אם הוא לא מעוניין לתפקד כאבא?
 

shelley34

New member
היי בוקר טוב

זה באמת נכון. אין לבן שלי אבאיות ואני מקבלת מביטוח לאומי כבר המון זמן. זה פשוט עניין של פרוצדורות
 
למעלה