בבקשה
בעיקרון בוחרים כל 4 שנים, אבל בשנת בחירות לכנסת או לרשויות אין בחירות, ויש גם עיכובים אחרים כי אף אחד לא רוצה להפסיק את כהונתו... לאחרונה אף עלתה הצעה שהמרכז יבחר ל-5 שנים. בתכלס, היו בחירות ב-1993, 1997 ו-2003. לכל סניף הקצבה של חברי מרכז בהתאם למספר המתקפדים ומספר בוחרי הליכוד באותו ישוב. כל חבר יכול לבחור עד שני שליש מההקצבה. ככה שבד"כ נוצרים שניים-שלושה גושים של קבוצות שמתמודדות.