~שאלה~

אבנר.

New member
~שאלה~

בע"ה כל כמה זמן חברי הליכוד בוחרים את חברי המרכז, את הח"כים ואת ראש התנועה?! ועוד שאלה: במרכז יש בערך 2,700 חברים אם אינני טועה, איך בוחרים אותם?! מן הסתם לא ממלאים דף עם רשימה של 2,700 חברים?!? אז איך? תודה אבנר
 
בבקשה

בעיקרון בוחרים כל 4 שנים, אבל בשנת בחירות לכנסת או לרשויות אין בחירות, ויש גם עיכובים אחרים כי אף אחד לא רוצה להפסיק את כהונתו... לאחרונה אף עלתה הצעה שהמרכז יבחר ל-5 שנים. בתכלס, היו בחירות ב-1993, 1997 ו-2003. לכל סניף הקצבה של חברי מרכז בהתאם למספר המתקפדים ומספר בוחרי הליכוד באותו ישוב. כל חבר יכול לבחור עד שני שליש מההקצבה. ככה שבד"כ נוצרים שניים-שלושה גושים של קבוצות שמתמודדות.
 
למעלה