שאלה!

anatile

New member
שאלה!

כמה זמן מחזיק מעמד בקבוק וויסקי כשהוא סגור???
 

Javelin

New member
As long as it takes

ויסקי הוא בדר"כ בריכוז 40%, כך שמבחינת חידקים, וכדומה אין ממש מה לדאוג, מה שכן לדוד שלי התאייד הויסקי, (ולא אף אחד לא נגע בו). אבל אם שלך אטום וסגור, ונמצא במקום עם טמפ' חדר תקינה, הוא יחזיק מעמד.
 

MidNight Flame

New member
אם הוא במקום מוצל וסגור היטב -

הרבה הרבה שנים, אני יכול לומר לך מניסיון שג'וני ווקר אדום שרד אצל סבתא שלי בארון כשהבקבוק כבר נפתח לפני שנים רבות (ומכיל רק חצי בקבוק) 14 שנה ועדיין טוב לשתיה.
 
למעלה