שאלה!

שאלה!

הורדתי אייסיקיו פרו 2003b, ושאלתי היא- אני לא יכול לשמוע מוזיקה ואייסיקיו ביחד כי כשאני מקבל הודעה זה עושה את ה-"אואו" הקרצייתי שלו מה שלא היהי באייסיקיו הקודם=כששמעתי מוזיקה זה לא השמיע לי את האואו. איך אפשר לעשות שלא יהיה אואו בזמן שאני שומע מוזיקה?! בתודה מראש, אני.
 
למעלה