תשמע...תראה....
א. לטיול של כמה ימים אין כל בעיה שכן המכשירים היום מחזיקים כארבע שעות עבודה, ולחלקם יש אפשרות של החלפת סוללה מה שנותן לך אפשרות לזמן כפול. ל-IPAQ 2210\15 יש סוללה אופציונלית שאמורה לתת עבודה של 16 שעות שזה המון, בל שוב נשאלת השאלה מה זאת אומרת "להציץ בו מדי פעם" אם זה אומר לשמוע מוזיקה 3 שעות ביום אז יש לך בעיה אבל אם זה לשלוח ולקבל מיילים ונניח לכתוב כמה דברים אז לא אמורה להיות בעיה מיוחדת גם עם סוללה רגילה. ב. RAM הינו זכרון שכאשר לא מסופק אליו זרם הוא נמחק..כמו ב-PC שאתה עושה אתחול אתה בעצם מאתחל את הזכרון. FLASH הנו זכרון ששורד גם ללא מתח והוא נפוץ ב-Disk on key , כרטיסי זכרון ועוד. מה שאומר שאם תקנה כרטיס זכרון תתקין עליו תוכנות, תשים עליו קבצים כגון WORD MP3 ובטעות תיגמר הסוללה אז מה שייקרה זה הדבר הבא. כמו ב-PC כאשר אתה מתקין תוכנה אז רב התוכנות כותבות לרג'יסטרי מה שאומר שהקבצים המותקנים של התוכנה בכרטיס יהיו שם וייתפסו מקום אך הרג'יסטרי יהיה נקי ולכן התוכנה לא תוכל לעבוד. מצד שני כל הקבצים שהם MP3 WORD ועוד.. אז הם יוכלו להפתח עם תוכנות שמתקינות את עצמן לאחר הארד ריסט שכן הן באות יחד עם מערכת ההפעלה. ג. FLASH אבל אני מאמין שכבר הבנת. ד. כמו שאמרתי מידע יהיה זמין תוכנות יהיו שם אבל לא יפעלו.