שאלה...

charlie85

New member
שאלה...

קודם כל שלום, אני חדש בפורום אז... שלום...
יופי עכשיו כשאנחנו מכירים השאלה: האם יש הבדל בין "קרם דה מנטה" שם שנתקלתי בו במספר מתכוני קוקטיילים לבין "ליקר מנטה"? אם יש הסבירו נמקו ופרטו תודה.
 

charlie85

New member
אין פה אף אחד שיודע?

אנשים אתם לא יודעים??? אז תגידו... אבל כלום?! תגידו משהו....
 
למעלה