שאלה... קודם כל שלום, אני חדש בפורום אז... שלום... יופי עכשיו כשאנחנו מכירים השאלה: האם יש הבדל בין "קרם דה מנטה" שם שנתקלתי בו במספר מתכוני קוקטיילים לבין "ליקר מנטה"? אם יש הסבירו נמקו ופרטו תודה.