שאלה..

shaulv

New member
שאלה..

קיבלתי ליקר היום זר שקוראים לו de kuyper והוא ליקר אפרסק.מישהו מכיר אותו? ואם כן הוא ליקר טוב נחשב?
 

benedictine

New member
de kuyper היא חברה הולנדית למשקאות

הליקר שברשותך הוא ליקר סביר - בעיקר לקוקטיילים. הוא לא נחשב לליקר איכותי.
 

D r a m b u i e

New member
זה ליקר

נחמד מאוד. אני לא מכיר הרבה ליקרי אפרסקים איכותיים מי יודע מה. מבין הליקרים הפשוטים, זה ליקר טוב כיוון שהוא נעשה על ידי חברה איכותית, שלא מכניסה זבל לליקרים שלה, גם אם הם זולים יחסית.
 
למעלה