אני מניח שהיא מדברת על קנייה בארץ
אם כך הוא, הייתי הולך על בקבוק וויסקי אמריקאי. וויסקי סקוטי טוב בשלוש מאות ש"ח יהיה קצת קשה להשיג. את חמישים, מאה ש"ח מתחת למחירי הסינגלים הטובים. למרות שאפשר מן הסתם למצוא סינגל מולט טוב. הייתי הולך על בקבוק ג'ק דניאלס. משהו כמו 200-250 ש"ח, יופי של בקבוק לשתות, ומתנה נפלאה.