כמה הבהרות
מה זה ניקרא יביאו לך עברית ? את העברית צריך לקנות מPDAC או אירון. אם יש לך תוכניות אחרות אז תשכח מהן כי העברית צמודה למכשיר. לגבי נרתיק, עוד אפשר להתפשר למרות שזה ממש לא נוח. על מגן מסך ממש לא כדאי. העלות של מסך חדש יקרה להחריד. למעשה הנרתיק והמגן מסך הם אמצעי הגנה על המכשיר הנייד והשביר וקראו לא מעט מקרים שאנשים שאלו מה אפשר לעשות לאחר שבטעות המכשיר נפל והמסך נסדר או נשבר או נשרט. כרטיס WIFI הוא כרטיס שמאשפר להתחבר לרשת אלחוטית איפה שהיא קיימת ובארץ היא קיימת במקומות ממש מועטים. כרטיס כזה בארץ עולה הרבה כסף. מהירות הגלישה היא די סבירה, הבעיה היא שהPIE לא הכי מהיר ואין הרבה אתרים שמתאימים לפורמט של פוקט פיסי (תחשוב על זה שהמסך הרבה יותר קטן). אינפרא אדום זה לא WAP. אינפרא אדום זו צורה להעביר מידע. אם יש לך בטלפון הסלולארי גם אינפרא אדום וגם GPRS אז תוכל לגלוש במהירות קצת יותר איטית ממודם רגיל. לגבי דרכים אחרות, הם הרבה יותר יקרות מהתקציב שלך שכבר ציינת שהוא לא מספיק (אפילו לא לפאלם נורמאלי), החל מלקנות איפק 1940 וטלפון עם BT ו GPRS עד לקניית XDA (אמרת רק בארץ, רק שתדע שהמחיר שלו בארץ הוא כ 4500 ₪) לגבי קצב הפריימים – אם אתה מתכוון לראות סרטים, אז לרוב אין ממש בעיה רק תלוי איך הדגימה של הסרט ואיזה סוג דחיסה. לגבי משחקים – אין בעיה, רק שתדע שהמשחקים הם לא אותו דבר כמו בPC. יש משחקים המיועדים לפוקט פיסי וכולם רצים בלי שום בעיות אפילו על הקסיופיאה שלי, כך שלא נראה שאם תקנה אפילו דגם פשוט יהיו לך בעיות. לגבי הכרטיס שמצאת, אל תקנה את ההכי זול. תקנה כרטיס טוב, להלן יצרנים מומלצים : Lexer, Sandisk, SimpleTech, Toshiba ויש עוד כמה שאני לא זוכר כרגע. לדעתי, הכי טוב בשבילך זה לקנות איפק 1910 יד שנייה שתתחבר באמצעות האינפרא אדום לאינטרנט. את המכשיר עם כל הציוד הנוסף של נרתיק, מגן מסך, עברית וכרטיס 128 מ"ב SD תוכל להשיג בכ1500 ₪ לכל היותר. כשתבין קצת יותר מה זה פוקט פיסי (בלי להעליב) תקנה דגם יותר חדש ויותר משוכלל.
מה זה ניקרא יביאו לך עברית ? את העברית צריך לקנות מPDAC או אירון. אם יש לך תוכניות אחרות אז תשכח מהן כי העברית צמודה למכשיר. לגבי נרתיק, עוד אפשר להתפשר למרות שזה ממש לא נוח. על מגן מסך ממש לא כדאי. העלות של מסך חדש יקרה להחריד. למעשה הנרתיק והמגן מסך הם אמצעי הגנה על המכשיר הנייד והשביר וקראו לא מעט מקרים שאנשים שאלו מה אפשר לעשות לאחר שבטעות המכשיר נפל והמסך נסדר או נשבר או נשרט. כרטיס WIFI הוא כרטיס שמאשפר להתחבר לרשת אלחוטית איפה שהיא קיימת ובארץ היא קיימת במקומות ממש מועטים. כרטיס כזה בארץ עולה הרבה כסף. מהירות הגלישה היא די סבירה, הבעיה היא שהPIE לא הכי מהיר ואין הרבה אתרים שמתאימים לפורמט של פוקט פיסי (תחשוב על זה שהמסך הרבה יותר קטן). אינפרא אדום זה לא WAP. אינפרא אדום זו צורה להעביר מידע. אם יש לך בטלפון הסלולארי גם אינפרא אדום וגם GPRS אז תוכל לגלוש במהירות קצת יותר איטית ממודם רגיל. לגבי דרכים אחרות, הם הרבה יותר יקרות מהתקציב שלך שכבר ציינת שהוא לא מספיק (אפילו לא לפאלם נורמאלי), החל מלקנות איפק 1940 וטלפון עם BT ו GPRS עד לקניית XDA (אמרת רק בארץ, רק שתדע שהמחיר שלו בארץ הוא כ 4500 ₪) לגבי קצב הפריימים – אם אתה מתכוון לראות סרטים, אז לרוב אין ממש בעיה רק תלוי איך הדגימה של הסרט ואיזה סוג דחיסה. לגבי משחקים – אין בעיה, רק שתדע שהמשחקים הם לא אותו דבר כמו בPC. יש משחקים המיועדים לפוקט פיסי וכולם רצים בלי שום בעיות אפילו על הקסיופיאה שלי, כך שלא נראה שאם תקנה אפילו דגם פשוט יהיו לך בעיות. לגבי הכרטיס שמצאת, אל תקנה את ההכי זול. תקנה כרטיס טוב, להלן יצרנים מומלצים : Lexer, Sandisk, SimpleTech, Toshiba ויש עוד כמה שאני לא זוכר כרגע. לדעתי, הכי טוב בשבילך זה לקנות איפק 1910 יד שנייה שתתחבר באמצעות האינפרא אדום לאינטרנט. את המכשיר עם כל הציוד הנוסף של נרתיק, מגן מסך, עברית וכרטיס 128 מ"ב SD תוכל להשיג בכ1500 ₪ לכל היותר. כשתבין קצת יותר מה זה פוקט פיסי (בלי להעליב) תקנה דגם יותר חדש ויותר משוכלל.