שאלה...?

bercko21

New member
שאלה...?

מישהו יודע אם יש בעיה מסויימת לעבוד ב ++Visual C של Microsoft תחת Windows XP? כי התוכנה קצת ישנה...
 

bercko21

New member
שכחתי להוסיף...

Microsoft Visual C++ 6 Standard Edition אלא אם יש משהו חדש יותר ואני אשמח לשמוע עליו...
 

yariv~2

New member
אופס... לא שמתי לב שכבר כתבת...

עובד מצוין. על שני הגירסאות של האקס פי.
 
למעלה