שאלה

garsia

New member
שאלה

עכשיו גיליתי את הפורום, והוא מדהים! רציתי לדעת מה ערכו של מטבע מתקופת המנדט, שנת 39? נראה לי שהוא של 100 mils. תודה!
 
שלום עמוס וברוך הבא,

לפני הכל, גש למצוא במאמרים את הרשימה העוסקת בנושא "כמה שווה...". אחר כך, אם עדיין אתה רוצה - כדי לקבל תשובה אתה צריך לת יותר פרטים: איזה מטבע בדיוק, מה מצוייר עליו, מה כתוב ומה מצבו. ולמה בעצם אתה שואל? יש לך אוסף מטבעות? או אולי אוסף קומיקס? או משהו אחר?
 

tootbanana

New member
ברוך הבא עמוס!

ברוך הבא
 

coincollector

New member
עמוס שלום

לפי קטלוג "נומיסמטיקה" של אהרוני 100 מיל שנת 1939 שווה 65 - 100 ש"ח תלוי במצב. יותר אם הוא ממש במצב חדש. זה מחיר קטלוגי, לאו דווקא מחיר קניה או מכירה לסוחר ספציפי כלשהו.
 

תמיר1991

New member
ברוך הבא עמוס!

שמי תמיר, ואני אספן בולי ישראל וחלל בן 13 (מחר מסיבת הבר-מצווה). מה אתה אוסף? בוודאי מטבעות, לפי שאלתך. מקווה שתתערה בפורום, תמיר.
 
למעלה