שאלה...

שאלה...

אני לא יודע אם כבר דיברתם על זה ממש... ככה... אני צריך תוכנה טובה לבנות איתה אתרים שאפשר להוריד מהאינטרנט ותוכנת שאפשר לעשות איתה פלאש בצורה פשוטה
 
Dreamweaver B-)

התוכנה הכי טובה לבניית אתרים Dreamweaver כעיקרון אפשר להוריד אותה מהאתר של מקרומדיה www.macromedia.com ל-30 יום נסיון. אבל אם אתה רוצה אותה ליותר מ-30 יום צור איתי קשר באימייל. כנ``ל לגבי פלאש
 
תוכנות

קודם כל התוכנה לפלאש היא כמובן פלאש :) את הגירסה החוקית תוכל להוריד בגירסת ניסיון מ www.macromedia.com שים לב, להוריד את התוכנה לעריכת פלאש ולא את הפלאג-אין. תוכנות ליצירת אתרים, ללא ידע מוקדם בהכנת אתרים, הייתי ממליץ לך על Dream Weaver. והייתי מאד ממליץ לך, כמו שאומרים, לא לגעת בFrontPage אפילו עם מקל. גם לתוכנה זאת יש גירסת ניסיון חוקית. בכל מקרה הייתי ממליץ לך כן ללמוד HTML, ולעבוד עם תוכנת עריכה נורמלית כמו allaire homesite, או visual interdev...
 
למה לא לגעת בfrontpage אפילו עם מקל

כי זאת תוכנה שעושה ככל שביכולתה כדי שאם לא תערוך אח``כ את הקוד בפרונטפייג` תקבל המון ג`אנק. תעשה ניסוי. תכתוב סתם ש ל ו ם ע ו ל ם ! בפרונטפייג`, ותיראה איזה קובץ זה יוצר לך. פשוט ממלא את כל הקובץ בדברים לא נחוצים. הכי טוב לכתוב את הקוד ב html, ואז יש לך שליטה מלאה על הנעשה.
 
בקשר לHTML

שנה שעברה ניסיתי ללמוד על בניית אתרים וHTML דרך ספרים ולא ממש הלך לי והבנתי שאני לא עד כדי כך מתכוון להשקיע בזה אז וויתרתי אני רק רציתי לדעת על תוכנה טובה בשביל לעשות אתר מאוד פשוט (וFLASH לימדו אותי קצת ואני לא צריך משהו מסובך). בקיצור תודה... אגב הפרונט פייג` באמת תוכנה מעצבנת, עשיתי איתה כמה דברים לבית ספר שנה שעברה
 

עמוס ;ׂ-)

New member
למה?

אני למרות שאני יודע HTML ושולט בו לפעמים אני משתמש בפרוט פייג` או בוורד כדי לחסוך זמן מה רע בפרונט פייג`????? עמוס
 
למעלה