```` שאלה ```` ??

```` שאלה ```` ??

מה נכון יותר ? ללכת לפי הרגש, או על פי ההגיון ? לא פעם אנחנו שואלים את עצמנו איך לפעול ? לפי ההגיון או לפי הרגש ? דוגמא : האם לומר לבוס שכועסים עליו או לא ? מצד אחד, זה מה שמרגישים וקשה להדחיק, את הרגשות... וכאשר לא אומרים את מה שמרגישים, כאילו אנחנו מוחקים את עצמנו... האם תמיד לוותר לטובת אחרים ? מצד שני אם כועסים זה פוגע בקשר... ( יש אפשרות להתנקמות ) ?! ההגיון אומר לא לכעוס, אבל הרגש מכתיב אחרת... מה עושים ? לפי דעתי לפעול על פי הרגש, לא נראה כל כך מוצלח...?! אז מה כן ? לפעול על פי ההגיון ? לפעמים ההגיון לא מצליח לשלוט ברגש... ולפעמים הרגשות שולטים...!!! `````` וזה לא טוב `````` השאלה היא ? ההגיון והרגש ( הם ) = `` קונפליקט `` ? ** ** ...M...
 

blue love

New member
ספייס...

אדם חכם זה אדם שיכול לשלב את שני הדברים גם יחד... מצד אחד ללכת בעיקבות הרגש...בעיקבות הלב.. ומצד שני לתת להיגיון להיות מעורב בהחלטות שאני לוקחים... אבל גם אדם חכם יודע עד כמה קל לאמר דברים וכמה קשה לבצע אותם... blue
 

tay@el

New member
ספייס.....

ממש פאקינג סלט שלם. לכל מצב התשובה שלו... לפעמים רגש לפעמים עם הראש, זה לא אבסולוטי ונחרץ.. תלוי במצב תלוי בהמון גורמים אם יש לך מודעות לעצמך.. דיעה מגובשת להחלטותייך ובטחון עצמי.. תדעי לנווט מתי שצריך עם הרגש ומתי שצריך עם הראש כתבת שם על קשר.. היתנקמות או שלא לכעוס כי זה פוגע בקשר שניהם לא נכונים כלל וכלל.. בקשר יש או אמורה להיות תיקשורת טובה, הבנה,שיתוף, בטחון אחד מהשני מה שהכי חשוב, ואכפתיות ועוד הרבה הרבה דברים ברגע שיש אותם אין צורך בדוקא או כאלה... פשוט לומדים לשוחח וחייבים לומר כל מה שמרגישים, ואז אין סודות אין כעס ואין ובטח שאין צורך בנקם-- נקם זה שלילי. יעל
 
למעלה