ספייס . S.M
New member
```` שאלה ```` ??
מה נכון יותר ? ללכת לפי הרגש, או על פי ההגיון ? לא פעם אנחנו שואלים את עצמנו איך לפעול ? לפי ההגיון או לפי הרגש ? דוגמא : האם לומר לבוס שכועסים עליו או לא ? מצד אחד, זה מה שמרגישים וקשה להדחיק, את הרגשות... וכאשר לא אומרים את מה שמרגישים, כאילו אנחנו מוחקים את עצמנו... האם תמיד לוותר לטובת אחרים ? מצד שני אם כועסים זה פוגע בקשר... ( יש אפשרות להתנקמות ) ?! ההגיון אומר לא לכעוס, אבל הרגש מכתיב אחרת... מה עושים ? לפי דעתי לפעול על פי הרגש, לא נראה כל כך מוצלח...?! אז מה כן ? לפעול על פי ההגיון ? לפעמים ההגיון לא מצליח לשלוט ברגש... ולפעמים הרגשות שולטים...!!! `````` וזה לא טוב `````` השאלה היא ? ההגיון והרגש ( הם ) = `` קונפליקט `` ? ** ** ...M...
מה נכון יותר ? ללכת לפי הרגש, או על פי ההגיון ? לא פעם אנחנו שואלים את עצמנו איך לפעול ? לפי ההגיון או לפי הרגש ? דוגמא : האם לומר לבוס שכועסים עליו או לא ? מצד אחד, זה מה שמרגישים וקשה להדחיק, את הרגשות... וכאשר לא אומרים את מה שמרגישים, כאילו אנחנו מוחקים את עצמנו... האם תמיד לוותר לטובת אחרים ? מצד שני אם כועסים זה פוגע בקשר... ( יש אפשרות להתנקמות ) ?! ההגיון אומר לא לכעוס, אבל הרגש מכתיב אחרת... מה עושים ? לפי דעתי לפעול על פי הרגש, לא נראה כל כך מוצלח...?! אז מה כן ? לפעול על פי ההגיון ? לפעמים ההגיון לא מצליח לשלוט ברגש... ולפעמים הרגשות שולטים...!!! `````` וזה לא טוב `````` השאלה היא ? ההגיון והרגש ( הם ) = `` קונפליקט `` ? ** ** ...M...