ידידי אני ישמח להיות הראשון.
ולדעתי אין כמעט השוואה בין ה-UFC למה שבארץ, שם הם מיומנים ודי יודעים מה הם עושים הם רוצחים מקצועיים.הם עצמם מאמנים. אני לא מבין את הסיבה לגישה הזאת,בלי מאמן או הדרכתו אני יקפא בזירה?אני לא יראה פתיחות? זה הכל פסיכולוגי. אם כבר, המאמן חשוב לטכניקות מעשיות שהוא יכול ללמד אותך. אז מה התלמיד עושה בזירה מבצע את מה שהמאמן לימד אותו והאחרון עוד אומר לו איך או מתי לבצע את זה? אם זה לא בובה אז מזה כן.
ולדעתי אין כמעט השוואה בין ה-UFC למה שבארץ, שם הם מיומנים ודי יודעים מה הם עושים הם רוצחים מקצועיים.הם עצמם מאמנים. אני לא מבין את הסיבה לגישה הזאת,בלי מאמן או הדרכתו אני יקפא בזירה?אני לא יראה פתיחות? זה הכל פסיכולוגי. אם כבר, המאמן חשוב לטכניקות מעשיות שהוא יכול ללמד אותך. אז מה התלמיד עושה בזירה מבצע את מה שהמאמן לימד אותו והאחרון עוד אומר לו איך או מתי לבצע את זה? אם זה לא בובה אז מזה כן.