שאלה....

magic goldfish

New member
שאלה....

היום צפיתי בערוץ 5 (וכאן עליי להתנצל לפני חברה שלי שרצתה לעשות דברים אחרים
), במין ערב אומנויות לחימה. יש זירה, ולוחמים מכל מיני אומנויות לחימה בארץ הולכים להתחרו. ורציתי לשאול- מה זה? מישהו יכול לתת לי קצת פרטים על זה? זו ליגה, או שזה ערב חד שנתי או משהו כזה? ואיפה עוד זה משודר. בכל מקרה, אם מישהו יכול לתת לי פרטים זה יהיה נחמד. ועוד שאלה- מישהו יכול להפנות אותי לאתר שיש פה סירטונים על אייקידו? תודה מראש, ולילה טוב.
 
תשובה על שאלתך../images/Emo11.gif

מה שציפת בערוץ 5- זה ערבים שמאורגנים ע"י TAL&DON PROMOTION מלחימה משולבת. מדובר בקרבי קרבות של קראטה, אגרוף, אגרוף תאילנדי, FREE FIGHT וגם כל מיני מופעים בהפסקות האירועים הללו קוראים כ- 4-5 פעמים בשנה ומפורסמים כאן בפורום ובפורומים אחרים - בד"כ זה קורה באולם אוסישקין בת"א, ובימי שבת.... אם תתן לי את האיימל שלך... אני אדאג לעדכן אותך ישירות כאשר אירוע כזה יהיה.... בנתיים אם תיכנס לאתר WWW.CMA.CO.IL - אתה תראה פרסום של אירוע של אגרוף בלבד, וגם קצת קראטה.... ב 26.7.2003 . הפעם זה יהיה ישראל נגד יגוסלביה... 3 קרבות מחו"ל.... אשמח אם תבוא להשתתף בתור קהל... יניב
 

Palm tree

New member
אני אשמח לעידכונים

[email protected] אשמח מאוד לצפות בתחרויות האלו מן הקהל. בתור אחד שמתחיל ללמוד אומנויות לחימה בקרוב, על מה היית ממליץ לשים לב במהלך הלחימה? בוודאי תענה לי שעלי לשים לב לאסטרטגיות שונות. במידה וכן, אתה סבור שגם "טירון" שכמוני יזהה אסטרטגיות שונות במהלך הקרב?
 
הייתי ממליץ לך ...../images/Emo122.gif

הייתי ממליץ לך 1. לנסות ולראות אם אתה מזהה איך שני היריבים מחפשים נקודות פתוחות אחד אצל השני, ואיזה תרגילים הם מנסים לעשות בשביל לפתוח את ההגנה של יריבם וזאת בשביל לתת לו מכה מנצחת.. מה שנקרא נוק אאוט... 2. עוד הייתי ממליץ לך.. להסתכל על עבודת הרגליים שלהם ועל ההתחמקויות שלהם מהמכות של יריבם. 3. הייתי ממליץ לך לנסות ולזהות מצוקה אצל אחד היריבים... ותתבונן ותראה איך אותו יריב שמזהה את המצוקה ... מה הוא בעצם עושה...., תסתכל גם בהפסקות בן סיבוב לסיבוב על שני היריבים שמקבלים הנחיות מהפינה... ותנסה לראות מי בעצם יותר נחוש לנצח.. מי נראה בעינים שלך יותר טוב.. מי נראה יותר עייף, מי נראה פחות עייף.... 4. סתכל במהלך הקרב... מי פתאום מוציא את המגן שינים מהפה ונלחם על הנשימות שלו... זה אחד שיכול ליפול בגלל כושר לקוי.. או בגלל שהוא התחיל סיבוב ראשון חזק מידי ופתאום התעייף... 4. בכלל תסתכל על כל עבודת הידיים... תראה שם הרבה עבודת מותן... המכות יוצאות דרך טכניקה ולא סתם זורקים ידיים...- מתחרים שסתם זורקים ידיים בלי טכניקה.. אלו מתחרים שעדיין אין להם ניסיון רב בזירה.... - תראה אם תוכל לזהות את המתחרים האלה, לעומת כאלה שכבר הרבה זמן בזירה... 5. והכי חשוב סתכל על רוח הלחימה של המתחרים, תראה מה זה ללכת עד הסוף בלי לותר, עם רצון עז לנצח!. והכי חשוב תהנה מערב חזק של קרבות קרבות וקרבות... יניב
 

magic goldfish

New member
מסכים איתך לגמרי....

יכול להיות שיהיה קשה לשים לב בהתחלה לדברים האלה, אבל העין נהיית מיומנת לאחר כמה זמן. אני ממליץ לך לזהות טעויות של יריבים (אל תדאג, יש טעויות בסיסיות שכל הדיוט יכול לזהות), בעיקר בעבודת קרקע. בכל מקרה, יניב, האימייל שלי הוא [email protected], ואני אשמח אם תעדכן אותי. תודה ויום נעים
 

zappon

New member
ליניב רציתי לדעת איך אפשר להשתתף

בקרבות כאלה,במיוחד אם אתה סתם מבחוץ ולא קשור לאיזה מכון או מורה. אחרי הכל מה שחשוב לרוב זה המשקל... לא? אני יכול סתם כך להירשם ? ואם זה משנה באיזה אמצעים אני נוקט בלגבור על היריב? ,כמובן בלי מכות אסורות.
 
תשובה רצינית....../images/Emo70.gif

1. זה ישודר בערוץ 5 2. כל אחד יכול להשתתף וזאת במידה והוא נתמך ע"י מאמן 3. ובמידה והוא פועל לפי החוקים של התחרות בסגנון שבו הוא משתתף (סגנון יכול להיות קראטה, אגרוף, אגרוף תאילנדי, פרי פייט) 4. ובמידה והוא ברמה שראויה לשידורים בערוץ 5. לא לשכוח שזה גם שואו שמגיעים לראותו המון צופים, וצריכה להיות רמה מסויימת של המתחרים, וזאת בכדי לתת ערב מהנה לצופים. יניב
 

zappon

New member
ליניב

מה זה אומר מעשית נתמך ע"י מאמן? אני יכול להביא מישהו שאף אחד לא שמע עליו שהוא בכביכול המאמן שלי? או שאני צריך מישהו שלימד אותי,זה לא ברור לי הרי הלוחמים נלחמים ולא המאמנים. והאם ב-FREEFIGHT,אני יכול לעשות מה שאני רוצה,מה אסור לעשות ב-FREEFIGHT? והאם האם אפשר לעשות מזה כסף? יש לזה אתר ,טלפון של אגודה? איך אני פונה לשם בירורים? :) האם שברתי את שיא השאלות בהודעה?
 
חחח תשובה...

לפי המשפט שאמרת... " הלוחמים נלחמים ולא המאמנים..." אני מבין שאין לך בכלל ניסיון בזירה... שכן אותו מאמן.. שהוא גם איש פינה שלך בזירה, רואה את כל מה שאתה לא רואה שאתה עסוק בלהלחם, ובהפסקות בן סיבובים הוא זה שצריך לתת לך פתרונות מה לעשות נגד היריב שלך, לפי מה שהוא ראה... עוד סיבה למה מאמן היא שאם אין לך מאמן.. אז מן הסתם האימונים שלך הם חובבנים... וחובבנים לא יכולים לעלות לזירה...., לפחות לא לזירה הזאת.... בארצנו הקטנה כסף תוכל לעשות רק שיהיה לך רקורד מספיק של קרבות זירה, וכאשר יהיה לך המוניטין הגדול כל כך עד שאנשים יבואו במיוחד בשביל לראות אותך..., ותוכל לבקש שישלמו לך על הקרבות שאתה עושה..., בנתיים משום שאין לך את כל זה כל מה שתוכל זה לצבור ניסיון על הזירה, ורקורד של קרבות בלבד. בעיקרון ב FREE FIGHT בזירה הזאת: מותר בעיקרון הכל! חוץ מ- 1. אסור לפגוע במקום הרגיש 2. אסור לתת אגרופים לפנים ואולי יש עוד משהו שלא ידוע לי... בשביל לקבל יותר פרטים, אני מציע לך להתקשר עם רענן טל- תמצא את הפלאפון שלו באתר שלו WWW.CMA.CO.IL לאחר שאתה נכנס ללינק הנ"ל כנס לרענן טל ג'ים... ושם תמצא את הטלפון שלו... בברכה, יניב
 

zappon

New member
אז לפי מה שאתה אומר הלוחמים הם

בסך הכל בובות!!! איך בובה יכולה לבטא את את עצמה בזירה,הרי היא נתונה לחסדיו של המושך בחוטים. מה קרבות פה? מה חופשי פה? אם אתה לא יודע להילחם ולראות פתיחות למכות למה לעלות לזירה? בשביל שהמאמן יגיד לך בהפסקה של הדקה שרגל ימין שלו חשופה ל-low kick. ויניב אל תזלזל בי,בכלל.אני מתאמן שישה ימים בשבוע, 3-4 שעות ביום. ואם אתה רוצה אפשר להשיג מגינים לראש וכפפות(כי אחרי הכל אנו לא רוצים לגרום לנזק רציני) ובמפגש אני יכול להראות לך מה אני שווה... :)
 
למה אתה מכניס מילים לפי...

קודם כל אני לא מזלזל בך חס וחלילה חס ושלום.. שנית כנראה שלא הבנת את תפקיד המאמן בזירה, וזה שוב מראה על חוסר ניסיון שלך... תפקיד המאמן הוא לעזור לך לנצח, משום שהוא רואה ומבחין בדברים שאתה לא תמיד רואה..., המאמן עוזר לך לנצח בזה שאומר לך מה כדאי לעשות בשביל לנצח את אותו אחד, עלך סמך החולשות שהוא מזהה במקצועיות שלו, על אותו אחד שנלחם נגדך... אם זה נראה לך שאתה בובה... אז שים לב איך ענינים מתנהלים בכל התחרויות האפשריות.. UFC, KI כוווללםםם... גם לאלופי עולם ואלופי K1 יש מאמן שמכיר אותם היטב, ואומר להם מה כדאי להם לעשות.... -- כי רק ככה אפשר להגיע לניצחון... זאת המתכונת אין מה לעשות... אם אתה מחפש להתחרות ברצינות, ולהוציא מעצמך את המכסימום, אתה זקוק למאמן ש: א. יאמן אותך ויתאים אותך ללחימה בזירה. ב. יתן לך מן הכלים שלו ומן הניסיון שהוא לבטח צבר בזירה, שרק יוסיפו לך להצלחות וניצחונות... ידידי.. אף אחד לא יתייחס ברצינות לאדם שמתאמן לבד... אפילו שאתה תקרע את התחת גם 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה.. זה פשוט לא עובד ככה .... לא אצל מתחרים רצינים בזירות... יניב
 
למעלה