magic goldfish
New member
שאלה...
רכשתי את הספר "אומנות המלחמה" של הסון דזה בהוצאת אופוס+3 מאמרים. לאלה שקראו את הספר- מצאתי את הספר מאוד מעניין ומאוד מרתק, אבל יש משהו שקצת מפריע. אני חושב שלא הבנתי לעומק את מושגי ה"שיה" וה"דאו", ואני יודע שאם לא אבין אותם לעומק, לא אבין לגמרי את כתוביו. אני יודע שיש מביניכם שקראו את הכתובים שלו. תוכלו להסביר לי את המושגים הללו? ועוד שאלה- האם אתם מכירים את הספר שבהוצאת אופוס, תירגום של קבוצת דנמא denma group(אבוי, זה נשמע כמו פירסומת לספר...לא משנה), ואת איכותו של הספר? יש לי עוד הרבה שאלות בקשר לספר, אך אין ברצוני להלאות אתכם בתהיותיי. תודה מראש, ויום נעים.
רכשתי את הספר "אומנות המלחמה" של הסון דזה בהוצאת אופוס+3 מאמרים. לאלה שקראו את הספר- מצאתי את הספר מאוד מעניין ומאוד מרתק, אבל יש משהו שקצת מפריע. אני חושב שלא הבנתי לעומק את מושגי ה"שיה" וה"דאו", ואני יודע שאם לא אבין אותם לעומק, לא אבין לגמרי את כתוביו. אני יודע שיש מביניכם שקראו את הכתובים שלו. תוכלו להסביר לי את המושגים הללו? ועוד שאלה- האם אתם מכירים את הספר שבהוצאת אופוס, תירגום של קבוצת דנמא denma group(אבוי, זה נשמע כמו פירסומת לספר...לא משנה), ואת איכותו של הספר? יש לי עוד הרבה שאלות בקשר לספר, אך אין ברצוני להלאות אתכם בתהיותיי. תודה מראש, ויום נעים.