שאלה

shani yakovian

New member
אחד שמתמסטל....

אחד שנראה כמו אחרי לקיחת מנה... אחד שנראה כמו מסטול... משהו כזה......
 

פרקשיט

New member
מה?.איזה שטויות!

סטלן זה אחד שיושב לו ככה בנוח (בסוטול...) לא מזיז לו כלום, לא עושה כלום! מסביבו הכל זז ופועל והוא בשנטי של עצמו
 

CLASSIFIED

New member
לא

סטלן בא מלשון "סוטול", ז"א מישהו שמעשן סמים ונשמצא בסוטול. סטלן זה כינוי זה מטומטם האמת: "אני סטלן איזה יופי כמה מגניב אני"
 

HoNeYyYy

New member
כן

אבל כמו שאתה מכיר את בני הנוער של היום,הם נוטים להפוך מושג מסויים ולשנות אותו
 

CLASSIFIED

New member
אני די בטוח שזה בימבה

תקשיבי לשיר פתיחה, שומעים שזה בימבה!
 

qet1

New member
יש לי הוכחה שזה בימבה!

התמונה ההיא הייתה מזוייפת! את ההוכחה תמצאו פה
 

morethanwords

New member
הההההההההההההההההההההי

הם כנראה גם נפלו שולל בשמיעה לא נכונה.... אומרים בינבה....בינבה...וזה מוכח!!!
 

qet1

New member
תקשיב לשיר שיש בלינק שנתתי

 

shani yakovian

New member
את האמת........

אני כל ילדותי גדלתי על בימבה ופונפון ... אבל בשיר זה אכן נשמע בינבה .. אם מקשיבים באמת טוב... איך זה יתכן שנהרסה לי ככה ילדות שלמה.....
והצלחתם ממש לבלבל אותי
מהי הגירסה הנכונה
 
למעלה