שאלה מה זה "סטלן"? מישהו יכול להסביר ....
S shani yakovian New member 11/6/03 #3 אחד שמתמסטל.... אחד שנראה כמו אחרי לקיחת מנה... אחד שנראה כמו מסטול... משהו כזה......
פ פרקשיט New member 12/6/03 #6 מה?.איזה שטויות! סטלן זה אחד שיושב לו ככה בנוח (בסוטול...) לא מזיז לו כלום, לא עושה כלום! מסביבו הכל זז ופועל והוא בשנטי של עצמו
מה?.איזה שטויות! סטלן זה אחד שיושב לו ככה בנוח (בסוטול...) לא מזיז לו כלום, לא עושה כלום! מסביבו הכל זז ופועל והוא בשנטי של עצמו
C CLASSIFIED New member 12/6/03 #8 לא סטלן בא מלשון "סוטול", ז"א מישהו שמעשן סמים ונשמצא בסוטול. סטלן זה כינוי זה מטומטם האמת: "אני סטלן איזה יופי כמה מגניב אני"
לא סטלן בא מלשון "סוטול", ז"א מישהו שמעשן סמים ונשמצא בסוטול. סטלן זה כינוי זה מטומטם האמת: "אני סטלן איזה יופי כמה מגניב אני"
H HoNeYyYy New member 13/6/03 #9 כן אבל כמו שאתה מכיר את בני הנוער של היום,הם נוטים להפוך מושג מסויים ולשנות אותו
M morethanwords New member 14/6/03 #13 הההההההההההההההההההההי הם כנראה גם נפלו שולל בשמיעה לא נכונה.... אומרים בינבה....בינבה...וזה מוכח!!!
S shani yakovian New member 15/6/03 #15 את האמת........ אני כל ילדותי גדלתי על בימבה ופונפון ... אבל בשיר זה אכן נשמע בינבה .. אם מקשיבים באמת טוב... איך זה יתכן שנהרסה לי ככה ילדות שלמה..... והצלחתם ממש לבלבל אותי מהי הגירסה הנכונה
את האמת........ אני כל ילדותי גדלתי על בימבה ופונפון ... אבל בשיר זה אכן נשמע בינבה .. אם מקשיבים באמת טוב... איך זה יתכן שנהרסה לי ככה ילדות שלמה..... והצלחתם ממש לבלבל אותי מהי הגירסה הנכונה