לא ממש...
כנראה יש לך ב - tsr (התוכנות ליד השעון)הרבה תוכנות שעולות באיתחול וזוללות משאבים יקרים. לא ציינת את סוג מערכת ההפעלה. אם יש לך חלונות 98 - את בבעייה! אם יש לך אקס פי - פחות בעייתי כי בניגוד ל98, האקס פי מנהל את הזכרון בצורה טובה מאוד וקשה לגרום למחשב להכנס למצב של "hang" כשהמחשב קופא לו לפתע...את בטח מכירה את זה...